eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.dom › Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 28

  • 21. Data: 2013-07-14 09:13:18
    Temat: Re: Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>


    Użytkownik "Paweł Muszyński" <p...@b...org> napisał w
    wiadomości news:51dfc565$0$1224$65785112@news.neostrada.pl...
    >W dniu 2013-07-11 17:49, Qlfon pisze:
    >> W dniu 2013-07-10 10:37, dendix pisze:
    >>> Zepsuł mi się expres, posiadam gwarancję lecz zgubiłem paragon. Czy ktoś
    >>> posiada takowy expres i paragon sprzed max 2 lat?
    >>>
    >>> Proszę o kontakt
    >>
    >> Na szczęście są firmy, którym ani paragon ani nawet karta gwarancyjna
    >> nie są potrzebne by uznać gwarancję i wymienić sprzęt na nowy. W moim
    >> przypadku mysz logitecha - pojedynczy klik zamieniał się losowo w
    >> dwuklik w pierwszym przypadku a w drugim awaria rolki srcrolla -
    >> wystarczył telefon, podanie numeru seryjnego i wiadomo czy mysz jest na
    >> gwarancji czy nie, potem tylko mail ze zdjęciem myszy z widocznym
    >> numerem seryjnym i kilka dni później kurier z nową myszą w domu. Można?
    >> Można ale łatwiej mieć klienta w d**** i robić mu pod górkę ściemniając
    >> o paragonach, kartach itp.
    >>
    >>
    > Za co zapłaciłeś płacąc za Logitecha więcej niż za konkurencję :-)

    Feel and look? W przypadku myszy sprawa zdecydowanie podstawowa.

    Tak, znam kolesi siedzacych na fotelu obrotowym z urwanym oparciem (z
    kikutem jego mocowania), ktorzy twierdza, ze im nie przeszkadza.


  • 22. Data: 2013-07-14 20:25:35
    Temat: Re: Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 11 lipca 2013 09:51:55 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > a czy coś na ten temat jest napisane w warunkach gwarancji?

    Jest:
    http://www.zelmer.pl/centrum-pomocy/warunki-gwarancj
    i
    patrz pkt 9


  • 23. Data: 2013-07-17 08:09:54
    Temat: Re: Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
    Od: "dendix" <d...@o...pl>

    > a czy coś na ten temat jest napisane w warunkach gwarancji?

    w warunkach gwarancji napisane jest że gwarancja jest ważna tylko z dowodem
    zakupu




  • 24. Data: 2013-07-17 10:36:32
    Temat: Re: Potrzebuj? (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "wolim" <n...@p...tu> wrote in message
    news:51de9d06$0$1222$65785112@news.neostrada.pl...
    > W dniu 2013-07-11 09:02, dendix pisze:
    >> pyta?em Zelmera (w g??wnej siedzibie w Rzeszowie) i odpowiedzieli ?e podbita
    >> gwarancja wystarczy, ale wtedy, bez dowodu zakupu traktowany jest jako zakup
    >> przez firm? czyli 1 rok gwarancji. A ekspres zakupi?em w V.2012r. wi?c nie
    >> satysfakcjinuje mnie to :(
    > Bezedury opowiadają. Karta gwarancyjna, to karta gwarancyjna. Na jakiej
    > podstawie mogą sądzić, że sprzęt był kupowany na firmę?
    > Proponuję zwrócić się do rzecznika praw konsumenta.


    Udziela się 2-letniej gwarancji na wyroboy Firmy Zelmer Market Sp. z o.o.
    Okres gwarancji zmniejsza się do 1 roku w przypadku zakupu przed przedsiębiorcę
    oraz w przypadku nie przedstawienia wraz z Kartą Gwarancyjną paragonu
    fiskalnego.
    Sprzedawaca ma obowiązek wypełnić Kartę Gwarancyjną w dniu wydania towaru. Karta
    gwarancyjna jest ważna łącznie z dowodem zakupu.


  • 25. Data: 2013-07-28 20:43:00
    Temat: Re: Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2013-07-13 13:04, Kris pisze:
    > W dniu piątek, 12 lipca 2013 23:05:15 UTC+2 użytkownik Jawi napisał:
    >> jak p�aci�es kart� to paragon niepotrzebny tylko dow�d zakupu czyli
    >>
    >> wyci�g z karty
    >
    > Wyciąg to trochę słaby dowód zakupu gdyz nie ma tam nazwy kupowanego produktu np
    >
    i nie musi być, jest numer transakcji i dokładna data z godziną i suma

    --



  • 26. Data: 2013-07-29 08:42:51
    Temat: Re: Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Jawi wrote:

    >> Wyciąg to trochę słaby dowód zakupu gdyz nie ma tam nazwy kupowanego
    >> produktu np
    > i nie musi być, jest numer transakcji i dokładna data z godziną i suma

    Mało wartościowy dowód, jeśli ktoś kupił coś jeszcze za jednym zamachem.



  • 27. Data: 2013-07-29 21:51:31
    Temat: Re: Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2013-07-29 08:42, cef pisze:
    > Jawi wrote:
    >
    >>> Wyciąg to trochę słaby dowód zakupu gdyz nie ma tam nazwy kupowanego
    >>> produktu np
    >> i nie musi być, jest numer transakcji i dokładna data z godziną i suma
    >
    > Mało wartościowy dowód, jeśli ktoś kupił coś jeszcze za jednym zamachem.
    >
    Reszta jest na kasie. Reklamowałem już tak dwukrotnie.
    Raz dostałem zwrot na konto, a raz wymianę towaru.



    --



  • 28. Data: 2013-07-29 22:18:07
    Temat: Re: Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Jawi wrote:

    >>>> Wyciąg to trochę słaby dowód zakupu gdyz nie ma tam nazwy
    >>>> kupowanego produktu np
    >>> i nie musi być, jest numer transakcji i dokładna data z godziną i
    >>> suma
    >>
    >> Mało wartościowy dowód, jeśli ktoś kupił coś jeszcze za jednym
    >> zamachem.
    > Reszta jest na kasie. Reklamowałem już tak dwukrotnie.
    > Raz dostałem zwrot na konto, a raz wymianę towaru.

    Może i faktycznie.

    I juz zupełnie OT:
    Skąd jednak tyle reklamacji?
    Ja praktycznie nic nie reklamuję.
    Jedynie stale jedną świetlówkę, a tu kolega coś dwukrotnie
    bez paragonu, a ile razy z paragonem?

strony : 1 . 2 . [ 3 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1