    From: Collie <c...@p...pl>
    Subject: Re: Poważne pytanie do poważnej grupy
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 6 Sep 2022 18:34:48 +0200

    W poniedziałek, 5.09.2022 o 21:40, Majka napisała:

    > Dziecko i jego bezpieczeństwo - czy używaliście jakiś aplikacji do śledzenia /
    monitorowania / sprawdzania / lokalizowania swoich dzieci?
    > Co możecie polecić, co ma sens? "Gdzie Jest Dziecko"? Inne - jakie?
    > Dziecko ma kilka lat. Jak można je bezpiecznie i dyskretnie lokalizować?
    > Musi przejść z jednej szkoły do drugiej, do domu, a rodzice nie zawsze mogą być z
    dzieckiem.
    > Korzystaliście z czegoś? Dać telefon/zegarek/brelok to nie problem, ale jak to
    sensownie wykorzystać?

    Nie mam już dzieci w wieku szkolnym, ale mam psy, z których jeden
    (z genami myśliwskimi) został wyposażony w lokalizator GPS, na
    wypadek gdyby mu odbiło i poszedł w długą na zew krwi, czyli jakieś
    szmery w zaroślach. Urządzenie bardzo zmyślne, prócz lokalizacji
    z dokładnością do paru metrów, posiada też mikrofon i głośnik.
    Jest więc możliwość kontaktu głosowego z nosicielem lokalizatora.
    Poza tym można ustawić alarm, jeśli nosiciel wyjdzie poza określony
    teren. Taki lokalizator dziecko może nosić w tornistrze, czy nawet
    w kieszeni. Śledzenie w apce lub na stronie internetowej.
    Do kupienia na Alledrogo pod hasłem "lokalizator GPS V43".

    --
    Collie