  • 51. Data: 2021-11-15 07:09:33
    Temat: Re: Prąd na bolcu od uziemienia
    Od: Runt <l...@e...prv>

    W dniu 2021-11-14 o 19:11, Uzytkownik pisze:

> [...]
    > wyzywasz od chama i debila?
    >
    > Wciąż czekam na twoje odpowiedzi na moje pytania:
    >
    > "Skąd to wiesz jak on ma w reszcie instalacji"?
    >
    > "No to napisz jaką ma instalację"
    >
    > Skąd wiesz, że to co już ma wykonane jest wykonane poprawnie? Skąd wiesz
    > jaki układ sieci zasila budynek TT czy TN?
    >
    > Udzielasz złych porad: "Nie, powinien być połączony do N, tak jak masz w
    > reszcie instalacji" nie upewniwszy się czy w ogóle wolno tak zrobić w
    > jego instalacji. Poza tym udzielasz porad błędnych jak ma to wykonać, bo
    > doradzasz, aby bolec połączył do N, co nawet zenek zauważył, że źle

    janusz to kolejna flama zenusia. on i kris sa z tej samej rasy kręcących
    ogonkami! no janoosz, jak ci sie to podoba? wyplacz się u zenusia.

    --
    Runt

    * - "Oculum pro oculo, dentem pro dente!"

  • 52. Data: 2021-11-15 07:09:52
    Od: Runt <l...@e...prv>

    W dniu 2021-11-14 o 19:14, Janusz pisze:

    > Już ci powiedziałem, jesteś buc zarozumiały i tyle.

    no prosze, prosze. kultura remizowa sie odezwała. jezeli uzytkownik to
    buc to czym jest zenus?

  • 53. Data: 2021-11-15 07:10:14
    Od: Runt <l...@e...prv>

    > Jasne że napisze że ma zrobione. A jak był w Norwegii to mu fiordy z ręki jadły.

    zenusiu, ty jadłeś z reki w sowieckich burdelach dla zasłużonych nazistów!*

  • 54. Data: 2021-11-15 07:10:29
    Od: Runt <l...@e...prv>

    W dniu 2021-11-14 o 23:05, Janusz pisze:
    > Możesz mnie głęboko wiesz gdzie pocałować.

    idz z tym do zenusia. on uwielbia taka erotyke ;-)))

  • 55. Data: 2021-11-15 07:10:44
    Od: Runt <l...@e...prv>

    W dniu 2021-11-14 o 20:10, kanalia Zenek Kapelinder pisze:

    > Jeśli wieśniaku nie umiesz pisać zdań podrzędnie złożonych to pisz proste.

    ile "roków" powtarzałeś klasę głąbie?*

  • 56. Data: 2021-11-15 08:20:34
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Możesz mnie głęboko wiesz gdzie pocałować.

    No i kto tu jest bucem?

  • 57. Data: 2021-11-15 09:08:18
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-11-14 o 22:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

    > Dokładnie tak jest ;-D

    > Super. dziekuje

    Weź jeszcze sprawdź jakieś stare gniazdko z bolcem, wyłącz bezpieczniki
    i odkręć delikatnie gniazdko ze ściany, wysuń i zobacz ile masz drutów i
    czy jest mostek.

    --
    Janusz

  • 58. Data: 2021-11-15 10:38:04
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Internet, zanim zapytasz o wszelakie pierdoły na kilkunastu grupach.

    -----

  • 59. Data: 2021-11-15 12:07:46
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia 15 Nov 2021 05:59:58 GMT, Budzik napisał(a):

    > Co twoim zdaniem powinienem jeszcze dodatkowo sprawdzic?

    1. Olej ąckiego czy Janusza.
    2. Zadzwoń do swojego zakładu energetycznego i zapytaj czy masz w domu
    TT czy jakąś wersję TN.
    3. Powiedz gdzie mieszkasz, może w ten sposób da się to ustalić bez
    nękania energetyki :)
    4. Poradziłem ci żebyś zmostkował żyłę N z bolcem. Ale mogę nie mieć
    racji ponieważ w mojej okolicy TT nie występuje i odwykłem myśleć że coś
    takiego w ogóle istnieje :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 60. Data: 2021-11-15 13:33:19
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W poniedziałek, 15.11.2021 o 12:07, Jacek Maciejewski napisał:

    > Ale mogę nie mieć
    > racji ponieważ w mojej okolicy TT nie występuje i odwykłem myśleć że coś
    > takiego w ogóle istnieje :)

    Nieznaszsie. Tetetka jest nieśmiertelna, podobnie jak kałach.