    From: "mm" <t...@p...fm>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Pralka - jaka nie?
    Date: Thu, 1 Apr 2010 11:22:51 +0200

    Użytkownik "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> napisał w wiadomości
    news:4bb4579b$1@news.home.net.pl...
    > Dzien dobry,
    >
    > Popsula sie prastara, dobra Diana. Juz nie slychac kojącego
    > cykania mechanicznego programatora.

    Ja ci powiem ,remontuj tą szanowną Diane jak ci dobrze służyła bo te nowe
    pralki oprócz wad mają tylko jedną zaletę ..szybko odwirowują , reszta wad
    to co na forach piszą. Na przykład moja Włoska Ardo sed1010 4 lata pracowała
    i w tym czasie dwie awarie elektroniki ,pasek , koło pasowe, wąż pompy
    wodnej, _ naprawiałem sam ale gdyby robił to serwis praktycznie wyszła by
    nowa pralka z wartości kosztów naprawy.Gdzie te czasy jak stara PSS Bio po
    10 latach tylko do wymiany łożysko bębna które za 7,50 sie wymieniło.