  • Data: 2015-04-08 10:26:11
    Temat: Re: Preparat do drewna do dachu
    Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czym zabezpieczyć drewno dachu?
    > Do pomalowania impregnatem jest wiezba dachowa, zwłaszcza części widoczne z
    zewnątrz, narażone na slonce i wilgoc.

    > Drewno zdrowe, bez szkodników, bez ptaków.
    >
    > jaki preparat będzie najlepszy?
    > Impregnat czy inny wosk/olej/lakier/lakierobejca/bejca?
    >
    > I jakiej firmy produkty sa najlepsze?
    >
    > Majka

    A czemu ma sluzyc owa impregnacja? Ma być ładne czy zabezpieczone przed
    szkodnikami technicznymi? Jesli to pierwsze to drewnochron a jesli to
    drugie to troche za pozno bo taka impregancje robi sie gdy drewno nie
    jest jeszcze na dachu. Mozna i teraz ale to robota dla alpinisty. Ja
    stosowalem Tytan NW. Lepszy jest Hylotox ale znacznie drozej wychodzi.