  • Data: 2018-06-13 15:40:12
    Temat: Re: Projektor ciag dalszy.
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Widac ze nie wszedles. Przy niektorych za 30 dolcow napisane 800x600 i 3-5-7
    tysiecy lumenow. Nawet jak to beda chinskie lumeny to i tak bardzo jasno bedzie.
    Zawsze podziwialem, w specyficzny oczywiscie sposob, takich co nie wiedza a chca byc
    opiniotworczy.

    Teraz wszedłem i za $30 masz uszkodzone, za niecałe $40 masz używki w
    nieznanym stanie - a ja pisałem o nowych. Zawsze podziwiałem, w
    specyficzny oczywiście sposób takich, co nie czytają ze zrozumieniem a
    potem oceniają przedpiszcę mając siębie za niepodważalny autorytet.
    Jak włączysz 'se' filtr na "New" to okaże się, że najtansze są po
    $120-250 i to są właśnie te z podświetleniem LEDowym.
    NAJTAŃSZY z normalną lampą kosztuje $300 - czyli tyle co w Polsce.

    Jeśli chcesz kupić używany projektor - zwłaszcza z małym nalotem
    godzinowym to gratuluję naiwności. Podpowiem - licznik godzin resetuje
    się z menu projektora (jak dotąd każdy z którym miałem styczność
    oferował możliwość resetu licznika dla szarego użytkownika).

    W te tysiące lumenów to też tak nie wierz bezgranicznie - poszukaj sobie
    na yt testów i filmików z testowania chińskich projektorków po $50-100 z
    aliexpress.