    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 1 Jul 2018 12:37:52 -0700 (PDT)
    <9...@g...com>
    <3...@g...com>
    <a...@g...com>
    <8...@g...com>
    <e...@g...com>
    <5b37d555$0$602$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <5b388f04$0$620$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <5b38c20a$0$605$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Projektor ciag dalszy.
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 1 lipca 2018 13:59:07 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
> [...]
    karmisz niestworzonymi historiami w stylu "ormowiec mial duza emeryture". Wyobraz
    sobie ze tez pracowalem z ormowcem. Mial dwa dyzury w miesiacu i zarabial na tym z
    400 zlotych, jakies 10% pensji.

    > Gość się tłumaczył, że to dzięki dodatkowi z ORMO, bo wszyscy wiedzieli
    > o tym, że był.

    A Ty po raz kolejnyalbo bzdury poielasz albo najzwyczajniej zmyślasz

    > Możliwe, że był kimś więcej, może w tajnych służbach? Tego nie wiem i
    > chyba już się nie dowiem, bo kontakt z gościem już dawno mi się urwał, a
    > poszedł na emeryturę ok. roku 2000 Ostatni kontakt z gościem miałem
    > przeszło 10 lat temu i wtedy właśnie dostawał ponad 4 tys. emerytury.

    No i ok
    Przypomne tylko ze ta odnoga dyskusji zaczeła się jak wtytknełem próbe oszukania ZUS
    I wtedy Adam mi zarzucił ze dyskusja ze mna bez sensu bo on przediębiorca w "ryzach
    gospodarke trzyma" czy jakoś tak
    I fajne tylko ze wykaząłem ze "etatowiec" więcej do ZUS płaci(operator koparki
    chociażby) jak zwykły "przedsięborca". A zwykly przedsiębiorca jeszcze kombinować
    próbuje "przyklepując umowe zlecenie" Ile na tym kombinowaniu zyska? Równowartość 10
    kobiałek truskawek? A w innej kolejce po endoproteze raczej stać nie będzie. Tylko w
    tej samej. Chociaż dzięki temu kolejka po endo proteze się zmniejszyła
    Jakoś tak się złozyło że tutaj ZUS stanał na wysokosci zadania i cos tam odzyskał. I
    przedsiębiorca zamaist ZUS radowąć się ze łagodnie go potraktowali to jeszcze
    narzeka.
    Składek itp na etacie będac płacę więcej jak niejeden pzredsiębiorca a żona paliwa do
    auta nie odlicza, vatu nie odliczam, zakupów auta, telewizora i projektora w koszty
    nie wliczam. Ormowcem tez nigdy nie byłem

    > Piszesz tak jakbyś był jedynym takim przypadkiem. W odróżnieniu od
    > ciebie mam w rodzinie i wśród znajomych osoby, które są już po
    > endoprotezowaniu. Ciotka na NFZ dostała termin za 28 lat.
    Bzdury
    >Dwa przypadki w rodzinie i czas oxczekiwania ok dwoch lat Gdyby wnuczek
    > nie sfinansował prywatnej operacji stawu biodrowego babci to jeszcze
    > długo musiałaby czekać.

    Brat moje Mamy, nie ormowiec po okdwóch latach czekania mu taką operację zrobii
    > Tak więc ci powiem wprost - nie pierdol głupot, bo zbyt dobrze wiem jak
    > się to musi odbywać.
    Myśle ze po raz kolejny teoretyzujesz czerpięc wiedze z memów w nternecie.
    Ps
    Aczkolwiek tak wzorowo nie jest
    Tata mój na aparat sluchowy czekal dwa lata. Znaczy pismo przyszło ze ma się zgłosić
    po dwóch latach jak wniosek złożył
    Tyle tylko że prawie rok juz nie żył jak pismo odebrałem