    Subject: Re: Projektor ciag dalszy.
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <a...@g...com>
    <8...@g...com>
    <e...@g...com>
    <5b37d555$0$602$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <5b388f04$0$620$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <5b38c20a$0$605$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Sun, 1 Jul 2018 22:38:16 +0200

    W dniu 2018-07-01 o 21:37, Kris pisze:

    > A Ty po raz kolejnyalbo bzdury poielasz albo najzwyczajniej zmyślasz

    Wy z Kogutkiem wszystko zawsze wiecie lepiej.

    > Brat moje Mamy, nie ormowiec po okdwóch latach czekania mu taką operację zrobii

    Bzdury. Pytałeś ile dali kasy?

    > Myśle ze po raz kolejny teoretyzujesz czerpięc wiedze z memów w nternecie.

    Myślę, że po raz kolejny kłamiesz, bo się naczytałeś w internecie.
    Nie życzę Wam (tzn. Tobie i Kogutkowi) źle, ale przydałoby się Wam
    abyście musieli stanąć w takiej kolejce to zrozumieli byście jak to wygląda.
    Powtarzam jeszcze raz. Osoby o których pisałem miały wyznaczone odległe
    terminy po roku 2030-tym. To było przed rokiem 2010-tym po ok. 2 letnich
    kolejkach oczekiwania do lekarza, który kwalifikował do operacji. Osoby
    te jak chciały przyspieszyć termin operacji jeździły do lekarza
    kwalifikującego kilka razy do roku. Co roku osób z kolejki ubywało, bo
    ludzie umierali lub załapywali się na operację w innej kolejce. Ludzie
    wtedy nagminnie zapisywali się w nawet kilku kolejkach jednocześnie w
    różnych klinikach. Możliwe, że obecnie już NFZ opanował ten problem,
    żeby ludzie nie zapisywali się do kilku kolejek, ale tak kiedyś było. Im
    częściej się odwiedzało lekarza kwalifikującego tym bardziej można było
    skrócić okres oczekiwania. Nie muszę chyba dodawać, że kolejka nie
    skracała się tak, że jak wyskoczyła z kolejki osoba np. z numerem 400 to
    jej miejsce zajmowała osoba z numerem 401, a osoba z numerem 402
    wskakiwała na pozycję 401 itd. Lekarze wciskali w te luki osoby te,
    które "były wdzięczne" i dzięki temu można było skrócić okres
    oczekiwania do kilku lat.