    Subject: Re: Projektor ciag dalszy.
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <e...@g...com>
    <5b37d555$0$602$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <5b388f04$0$620$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <5b38c20a$0$605$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    <5b393bdc$0$587$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Mon, 2 Jul 2018 06:31:43 +0200

    > Prawde napiszesz jak sie pomylisz. Byly kolejki bo cwane gapy, takie same co tutaj
    chcialy by do domu kupic projektor na firme ale raty placic jako osoby fizyczne,
    zapisywaly sie do wielu kolejek.

    "Co ma piernik do wiatraka"?

    > Nic to nie zmienialo bo kazdego powiadamiaja kiedy ma stawic sie w szpitalu. I jak
    sie nie stawil to wchodzil nastepny z kolejki.

    Co nie zmienia faktu, że kolejki były, są i będą.

    > Teraz jest inaczej. Skierowanie zabiera pierwszy szpital do ktorego sie zglosi
    pacjent i chce zeby mu tam zrobili. Skierowanie idzie do nfz i nawet jak by wycyganil
    albo kupil drugie to nfz odmowi w drugim miejscu bo jest zapsany w innym.

    Tylko od kiedy tak jest? Rok, dwa, może trzy?

    > Poza tym nigdy na kolana i biodra nie bylo kolejki na 30 lat. W szczycie bylo 6 lat
    ale zawsze robili szybciej bo to ze cwaniacy zapisywali sie w wielu miejscach nie
    powodowalo ze jest do zrobienia kilka razy wiecej operacji.

    Ale kolejki były. Wiesz lepiej, bo przechodziłeś taką operację?

    > A jak sie komus zlamie biodro to po tygodniu wychodzi ze szpitala z wymienionym.
    Wtedy tez tak bylo.

    Ale ty jesteś tępy. Przecież o tym pisałem, że jak ktoś złamie lub
    ulegnie wypadkowi to zrobią szybko, a osoby ze zwyrodnieniem czy zużytym
    stawem muszą czekać.

    > Oczywiscie bedziesz bronil swojego klamstwa jak niepodleglosci. Bo to ze nawijasz
    makaron na uszy nie tylko ja zauwazylem.

    Tak,tak, dwóch idiotów, którzy zawsze się czepiają i zawsze wszystko
    negują czego bym nie napisał, pomimo, że wielu innych potwierdza moją rację.