  • 1. Data: 2011-01-14 21:00:45
    Temat: Prometeusz - za ile wybuduje mazowieckie
    Od: "rt" <x...@W...gazeta.pl>

    witam

    zaczynam od zera i sie zastanawiam czy zadluzyc sie na dom czy na mieszkanie.
    Pracuje w Wa-wie teraz wynajmuje mieszkanie. Potrawie sporo rzeczy zrobic sam.
    Działki nie mam, pojecie o budowie względne mysle ze całkiem spore.
    Ile bedzie kosztowało wybudowanie domu Prmeteusz do stanu zamknietego
    dach dachówka ceramiczna
    okna oknoplast
    ocieplenie 12 cm
    drzwi Porta
    jedna łazienka skończona z dobrą armaturą.
    Dzialka pewnie koło 200 tys. Chciałbym oriwntacyjnie wiedziec ile potrzebuje
    pieniedzy aby wprowadzic sie do kawalka wykonczonego domu Proszę o wypowiedzi
    ludzi którzy kończa budowe w rejonie Warszawy - do 50 km od i moga napisac ile
    ich to kosztowało.

    Jezeli juz wybudowaliscie i mieszkacie proszę jeszcze o jedna informację - ile
    zabiera wam czasu dojazd do pracy i domu np z okolic Raszyna.

    Dziekuje za pomoc

  • 2. Data: 2011-01-14 21:30:09
    Temat: Re: Prometeusz - za ile wybuduje mazowieckie
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 14 Sty, 22:00, "rt" <x...@W...gazeta.pl> wrote:
    > witam
    >
    > zaczynam od zera i sie zastanawiam czy zadluzyc sie na dom czy na mieszkanie.
    > Pracuje w Wa-wie teraz wynajmuje mieszkanie. Potrawie sporo rzeczy zrobic sam.
    > Dzia ki nie mam, pojecie o budowie wzgl dne mysle ze ca kiem spore.
    > Ile bedzie kosztowa o wybudowanie domu Prmeteusz do stanu zamknietego
    > dach dach wka ceramiczna
    > okna oknoplast
    > ocieplenie 12 cm
    > drzwi Porta
    > jedna azienka sko czona z dobr armatur .
> [...]
    Z raszyna to pewnie godzina-poltorej. Ale zalezy dokad bedziesz
    jechal.

    To tyle konkretow.
    Reszta tego co napisales jest baaardzo metna. Jesli kupisz dzialke
    gdzies pod warszawa to wyjdzie drogo i bedziesz mieszkal w czyms co
    jest domem, kosztuje jak dom ale zyje sie jak w mieszkaniu. Czyli
    minimum 400kzl zeby sie wprowadzic. Potem jeszcze z 50-70kzl na roznej
    masci pierdoly. Jak bedziesz brak kredyt to licz ze zaplacisz z
    grubsza 600-800kzl w calosci.

    Ja bym polecal zarobic troche kasy, rozwinac sie i wyniesc sie z wawy
    daleko. Budowac sie tam gdzie tanio ale sensownie sie dojezdza.
    A najlepiej przeniesc sie za dowolny ocean. Ale to tak offtopicznie.