    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Proponuję zrobić zakłady
    Date: Thu, 17 Sep 2020 17:42:37 +0200

    On Thu, 17 Sep 2020 07:41:22 -0700 (PDT), Kadar Oszmanski
    <o...@g...com> wrote:
    > Jeśli mam dom to znowu Hiszpanie mnie zaskoczą. Jeśli
    > nie mam niczego to już tylko palnąć sobie w łeb a ?
    > ?wiat jest
    > wszędzie taki sam.

    No a prawnik był kogo? Twój czy "ich"? Bo cały opis sugeruje, że do
    sprawy wziąłeś prawnika, do którego nie możesz mieć zaufania.
    Nie wyobrażam sobie sytuacji, że idę ze swoim prawnikiem dokonać
    czynności cywilno-prawnych w określonym swoim interesie a mój prawnik
    nie reaguje na zaistniałe okoliczności godzące lub mające znaczący
    wpływ w ten mój interes.

    --
    Marek