  • Data: 2020-09-18 15:18:51
    Temat: Re: Proponuję zrobić zakłady
    Od: Kadar Oszmanski <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 18 września 2020 o 14:57:24 UTC+2 Mateusz Viste napisał(a):
    > czeku różni się przecież niewiele.
    > Mateusz

    Weksel a czek to 2 zdecydowanie różne rzeczy. Tak na marginesie.
    Czy zauważyliście, że dyskutujecie o możliwości sprzeniewierzenia
    dużych kwot w obecności urzędnika, przy świadkach i formach
    zabezpieczenia, które nie mają zabezpieczenia lub jest ono wątpliwe?
    Tak wygląda świat który opisujecie.
    Czy to jest normalny świat? Czy tak ludzie mają ze sobą współistnieć?
    Jeśli zostanę wyrolowany to będzie to oznaczało, że jestem nieostrożny.
    Nie chcę za dużo pisać bo nie mam tego programu odpowiedniego
    ale jak już będę miał to podzielę się kilkoma obserwacjami.
    Ktoś oferował pomoc, czekam, chcę pisać!
    K.