  • 1. Data: 2009-02-03 15:48:38
    Temat: Prośba o identyfikację urządzenia
    Od: "Kenjiro" <k...@s...pl>

    Witam, mam nietypową prośbę:

    Muszę przetłumaczyć coś z angielskiego, urządzenie wygląda tak:

    http://www.adristan.user.icpnet.pl/A.pdf

    Czy ktoś może mi powiedzieć, jak to się nazywa? Z instrukcji w ang. wynika,
    że używa tarcz i tnie jakieś rowki w ścianach.

    Dzięki wielkie!

  • 2. Data: 2009-02-03 15:57:36
    Temat: Re: Prośba o identyfikację urządzenia
    Od: przemo <p...@g...com>

    Kenjiro pisze:
> [...]
    >
    > Czy ktoś może mi powiedzieć, jak to się nazywa? Z instrukcji w ang.
    > wynika, że używa tarcz i tnie jakieś rowki w ścianach.

    wygląda to na "bruzdownice"
    wykorzystywana głównie do robienia szczelin w scianach pod przewody,
    rury itp.

    --
    przemek

  • 3. Data: 2009-02-03 16:03:46
    Od: "Kenjiro" <k...@s...pl>

    wygląda to na "bruzdownice"
    > wykorzystywana głównie do robienia szczelin w scianach pod przewody, rury
    > itp.

    Dziękuję!

  • 4. Data: 2009-02-03 16:30:35
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Kenjiro" <k...@s...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.adristan.user.icpnet.pl/A.pdf
    >
    > Czy ktoś może mi powiedzieć, jak to się nazywa? Z instrukcji w ang.
    > wynika, że używa tarcz i tnie jakieś rowki w ścianach.

    Z wyglądu pilarka, z opisu bruzdownica ;-)
    Jak ma dwie tarcze diamentowe - to bruzdownica :-)

    Pzdr

    JKK

  • 5. Data: 2009-02-03 17:19:56
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    Kenjiro wrote:
    > Witam, mam nietypową prośbę:
    > Muszę przetłumaczyć coś z angielskiego, urządzenie wygląda tak:

    Jezeli to ma byc tlumaczenie instrukcji tego urzadzenia - to tego nie
    rob (albo postaraj sie, zeby wraz z Twoim tlumaczeniem dokladali orginal
    w lengłydżu)

    > http://www.adristan.user.icpnet.pl/A.pdf
    > Czy ktoś może mi powiedzieć, jak to się nazywa? Z instrukcji w ang.
    > wynika, że używa tarcz i tnie jakieś rowki w ścianach.

    Jak juz koledzy wspomnieli - to jest to bruzdownica

    Pozdro

    Maseł