    From: "rrr." <r...@r...or>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Prośba o opinie - projekt Zx10
    Date: Sat, 12 Dec 2009 00:12:25 +0100

    Użytkownik Pioter napisał:
    > Witam Grupowiczów,
    >
    > Chciałbym Was prosić o opinię dotyczącą projektu "gotowca" o tajemniczej
    > nazwie Zx10 :) Nie chcąc iść z prądem domów z poddaszem użytkowym
    > zdecydowałem siena dwie pełne kondygnacje. Nie wiem czy to dobrze czy też
    > źle ale jakoś nie leżą mi skosy w pokojach.
    >
    > W poniższym linku detale
    >

    > http://www.z500.pl/projekt/z2010.html
    >

    > Chodzi mi o ocenę funkcjonalności tego domu. Może są jakieś pułapki, których
    > moje niewprawne oko nie dostrzegło? Wydaje mi się, że projekt nie ma
    > istotnych wad ale ... właśnie zawsze są jakieś "ale"

> [...]

    Witaj
    aż się cieszę, że nie pasuje na moją działkę, bo zbudowałem inny, a ten
    mi się bardzo podoba :) Ale na serio to oczywiście musisz się przyłożyć
    do wykonania tarasu. Reszta ładnie przemyślana, oczywiście pytanie na
    ile osób dom, bez urazy, czy stać cię na jego zbudowanie, oraz jakie
    usytuowanie względem stron świata.

    pzdr.
    rafał