  • 1. Data: 2022-04-01 11:36:26
    Temat: Proste prace przy wentylacji - czy wymagany kierownik/dokumentacja?
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    W pewnym domu, w wyniku wrzucenia kamery w wentylację grwitacyjną,
    okazało się że w środku siedzi rura, prawdopodobnie kanaliacyjna,
    zupełnie bez sensu. Wygląda jak by komuś wpadła (lub celowo ją wrzucono
    dla zabawy), zaczepiła się o jakąs nierówność i siedzi w środku przewodu
    wentylacyjnego blokując go w jakims stopniu. Komin keramzytowy.
    Kominiarz nakazał usunięcie.

    Ponieważ wiadomo gdzie siedzi i jest tam dostęp "z boku" to plan jest
    taki, żeby rozkuć wentylację na jakimś metrze i rure wyciągnąć bokiem.
    Od góry się nie da, od dołu wymaga to masy pracy z kotłownią a rura w
    środku i tak. Dostęp i rozkucie komina z boku wydaj się być trywialny,
    pomieszczenie jeszcze nie wykończone.

    Czy do takiej pracy, czyli rozkucie/zamurowanie ponowne przewodu
    wentylacyjnego wymagane są jakies "papiery" i kierownik budowy? Może
    przepisy coś mówią, że taki przewód wentylacyjny po "naprawie" jest
    niezgodny z przepisami? Czepialstwo ubezpieczycieli nie zna granic, więc
    wolę zapytać na ile formalnie to jest możliwe samodzielnie a na ile
    szykować kasę na papiery.

    PS. Wykonawca nie istnieje już, trzeba to zrobic samodzielnie bo nie ma
    kogo kopnąć w dupę.

  • 2. Data: 2022-04-01 20:55:51
    Od: Kris <k...@g...com>

  • 3. Data: 2022-04-01 20:58:28
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    > szykować kasę na papiery.
    >
    > PS. Wykonawca nie istnieje już, trzeba to zrobic samodzielnie bo nie ma

    Zrób to szybko Sam.
    Weekendowo zjawi się uzyszlodmik.i elaborat na po usze jaki ienuprsnienua potrWbne.
    Jak

  • 4. Data: 2022-04-01 21:02:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 1 kwietnia 2022 o 20:55:52 UTC+2 Kris napisał(a):
> [...]

    Zrób to Sam.
    Spiesz się bo.koło weekendu uzyszkodnik się pojawi i elaborat napiszę jakie
    uprawnienia potrzebne do tej roboty

  • 5. Data: 2022-04-01 21:56:45
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 01.04.2022 o 20:58, Kris pisze:

    > Zrób to szybko Sam.
    > Weekendowo zjawi się uzyszlodmik.i elaborat na po usze jaki ienuprsnienua potrWbne.
    > Jak

    Kolejny raz nie będąc zaczepianym, wysyłasz swoje "gównoposty" i
    wszczynasz "gównoburzę".

    Widzę, że twoje frustracje już całkiem ci pomieszały zmysły. Żale
    próbujesz utopić w taniej, ruskiej gorzale, a później wypisujesz te
    brednie w amoku alkoholowym.

    Ciekawe czy jest to efekt twojej choroby alkoholowej czy też twoich
    frustracji spowodowanych nieudanym biznesem? A tłumaczyłem ci cymbale,
    abyś więcej czasu poświęcał zbijaniu tych swoich skrzynek, zamiast
    napierdalać się ze mną.

    Ale cóż? Jak żeś głupi to żeś głupi i wcale mi cię nie żal.

  • 6. Data: 2022-04-01 23:52:01
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W piątek, 1.04.2022 o 21:56, Uzytkownik napisał:

> [...]
    > napierdalać się ze mną.
    >
    > Ale cóż? Jak żeś głupi to żeś głupi i wcale mi cię nie żal.

    Jakieś żaluzje ogródkami w jednym zdaniu kalekim, a ten pierdoli
    na pół strony A4, że się poczuł kolnięty jak nie przymierzając
    tryzubem. Jak nie masz co robić, to idź się wysraj w sławojce
    interlokutora - bo pewnie ma taką samą jak ten na Bałutach -
    może ci ulży, a potem popuść gumę w majtach i ??? ? ?????
    z takimi tekstami na p.m.b, jak mawiają nasze bratanki zza
    Buga.

  • 7. Data: 2022-04-02 00:02:30
    Temat: Re: kris z kompleksem małego fiuta?
    Od: Runt <n...@b...prv>

    W dniu 2022-04-01 o 20:58, pajac Kris pisze:

    > Zrób to szybko Sam.
    > Weekendowo zjawi się uzyszlodmik.i elaborat na po usze jaki ienuprsnienua potrWbne.
    > Jak

    Poczytaj sobie to co jest w linku niżej!

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

    Internet pamięta:

    https://groups.google.com/g/pl.soc.polityka/c/MBgopP
    7Lgw8
    (24 lut 2022, 15:21:34)

  • 8. Data: 2022-04-02 12:00:00
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-04-01 o 11:36, heby pisze:
> [...]
    > szykować kasę na papiery.
    >
    > PS. Wykonawca nie istnieje już, trzeba to zrobic samodzielnie bo nie ma
    Nie, możesz robić spokojnie, ewentualnie potem możesz wziąć kominiarza
    żeby ci wystawił papier o sprawnej wentylacji.

    --
    Janusz

  • 9. Data: 2022-04-02 15:10:31
    Od: adam <a...@a...pl>

    > Nie, możesz robić spokojnie, ewentualnie potem możesz wziąć kominiarza
    > żeby ci wystawił papier o sprawnej wentylacji.

    Tylko nie rozpruj komina za szeroko, bo się zwali reszta do chałupy

  • 10. Data: 2022-04-02 15:21:22
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 02/04/2022 15:10, adam wrote:
    > Tylko nie rozpruj komina za szeroko, bo się zwali reszta do chałupy

    ;) Tutaj problemu nie będzie.

    Z reszto to nie będę pruł, ja tylko byłem operatorem kamery ;)