    From: ptoki <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Przecieka spłuczka
    Date: Sat, 31 Jul 2010 02:43:18 -0700 (PDT)

    On 30 Lip, 07:46, "P" <d...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "sadyl" <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomościnews:47f6.00000c93.4c5202cd@newsgate.onet.
    pl...

    > Ok. Nie dopisałem - mea culpa :)

    > Chodzi o przeciekanie do środka - czyli do muszli.
    > Dzięki.

    Masz zle dokrecony ten gorny pierscien i guzik nie cofa sie
    calkowicie. Odkrec go lekko i zobacz czy woda przestanie ciec.

    Jesli nie to trzeba zakrecic wode do kibla, spuscic cala i odkrecic
    zbiornik/ Tam beda uszczelki ktore nalezy zabrac do sklepu z takimi
    artykulami i dposaowac zastepce.

    Co to za spluczka? Laguna?

    --
    Lukasz Sczygiel