  • 1. Data: 2012-10-10 08:56:13
    Temat: Przeczytajcie
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Jest wątek o palenach słonecznych, ale lektura całego artykułu powoduje że
    nóż się otwiera w kieszeni słysząc słowo "urzędnik".

    Marek

  • 2. Data: 2012-10-10 09:31:25
    Temat: Re: Przeczytajcie
    Od: "hit\(wytnij to\)o...@o...pl" <hit(wytnij)okazja@o2.pl>

    ale gdzie ten wątek podaj linka

  • 3. Data: 2012-10-10 10:09:35
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    No widzisz... najwazniejszego brak.

    http://tygodnik.onet.pl/1,57119,druk.html

  • 4. Data: 2012-10-11 06:47:35
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    4CX250 wrote:
    > No widzisz... najwazniejszego brak.
    >
    > http://tygodnik.onet.pl/1,57119,druk.html

    troszkę demagogioczne ale mocno prawdziwe.

  • 5. Data: 2012-10-11 08:40:51
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "4CX250" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > No widzisz... najwazniejszego brak.
    > http://tygodnik.onet.pl/1,57119,druk.html

    Jakiś czas temu był tu offtopiczny wątek, w którym nie brakowało obrońców
    tego_naszego_faszystowskiego_systemu :-(

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 6. Data: 2012-10-11 17:36:02
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    quent wrote:
    > Użytkownik "4CX250" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Jakiś czas temu był tu offtopiczny wątek, w którym nie brakowało
    > obrońców tego_naszego_faszystowskiego_systemu :-(

    najgłupsze jest to że to zwykle nie wina zuej UNI tylko naszych debili
    urzedników i prawodawców.

    potem sie okazuje że w innych krajach unijnych nikt nei wymaga od górala co
    robi osczypki przestrzeganai takich samych normatywów jak od wielkiej
    fabryki spożywczej.

  • 7. Data: 2012-10-12 08:32:18
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup
    > najgłupsze jest to że to zwykle nie wina zuej

    Jakiej? ;-)

    > UNI

    UNI? ;-)

    Ja tam się unii nie czepiam. To i tak już zombie.

  • 8. Data: 2012-10-12 08:46:32
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Ja tam się unii nie czepiam. To i tak już zombie.

    Pamiętam, jak jeszcze mieliśmy zamknięte granice, z paszportami wszędzie, to
    normalnymi były informacje w mediach że tu ukradli tam sprzeniewierzyli, tu
    zmarnowali. Tak było, nie inaczej!. Wtedy też kradli. Myśłałem wtedy o uni
    jak o jakims policjancie który przypilnuje tych naszych złodzieji przy
    korycie i zacznie ich rozliczać z wydawanych pieniędzy.
    Myliłem się. Zamiast złodzieji przy korycie pilnować, zabrali się ochoczo za
    pilnowanie nas, żeby przypadkiem babcia marchewki nie sprzedała albo chłopak
    grzybów lub borówek.
    Jaki ja głupi byłem...

    Marek

  • 9. Data: 2012-10-12 12:00:30
    Od: k...@v...pl

    W dniu piątek, 12 października 2012 08:47:25 UTC+2 użytkownik 4CX250 napisał:
> [...]
    >
    > pilnowanie nas, żeby przypadkiem babcia marchewki nie sprzedała albo chłopak

    Nie Ty jeden byłeś mało przewidujący. Ale jak by wszyscy tutaj byli mądrzy to nic by
    to nie dało. Z`perspektywy czasu widzę że to rok dziewięćdziesiąty nie był decyzją
    Polaków. Nigdy nie kryłem się z tym że bylem przeciwny wejściu Polski do Unii. Miałem
    jednak na tyle odwagi żeby stwierdzić że się myliłem. Zdałem sobie w pewnym momencie
    sprawę z tego że lepiej być biednym i żywym niż biednym i zabitym. Wejście do Unii
    sprawiło że nigdy nie będzie w Europie wojny, obozów koncentracyjnych, łapanek.
    Popatrz na historię cywilizacji. Nigdy nie rządzili ludzie mądrzy, życzliwi, wrażliwi
    na czyjąś krzywdę. Zawsze to były bandziory. To raptem w przeciągu ostatnich
    pięćdziesięciu lat miało by to się zmienić? Rządzący i ich znajomi zawsze robili
    przekręty. Szukasz uczciwości. Jak w Watykanie są przekręty na kasę to jak ma ich nie
    być wszędzie.

  • 10. Data: 2012-10-12 13:05:54
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Czytając historię królów, stwierdzisz że się mylisz. Byli mądrzy władcy
    pochylający się nad losem swoich poddanych i nie szukających zaczepek z
    sąsiadami ale byli i zawadiacy i cwaniacy albo zwykłe sprzedajne świnie. Z
    tym że często ojciec był prawym władcą a syn następca kanalią.

    Marek