  • Data: 2014-04-19 12:21:51
    Temat: Re: Przedłużacze ogrodowe
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-19 10:39, uzytkownik pisze:

    > To wszystko wina kupujących, bo gdyby pozwali sprzedawcę do sądu o
    > umyślne narażenie życia i zdrowia ludzkiego i sąd im doje...ł ogromną
    > karę to skończyło by się sprowadzanie produktów tego typu.
    > Przewód posiadający wtyczkę i gniazdo z bolcem sugeruje jednoznacznie,
    > że jest przeznaczony do podłączenia urządzeń w I klasie ochronności i
    > powinien być wykonany zgodnie z określonymi przez prawo normami i
    > certyfikatem CE.

    Adam by Ci odpowiedzial, ze nie przeczytales ulotki do konca.
    A mnie generalnie dziwi obecne podejscie do handlu i wogole zarabiania
    pieniedzy. O internecie juz bylo, ze trzeba wszystko czytac po kilka
    razy zanim wcisnie sie OK zeby przypadkiem esmes premium nie dostac. I
    to podobno wina sciagacza, ze z drugiej strony siedza bestie ktore
    sprzedaly skore dla pieniedzy robiac z siebie dzikich z epoki kamienia
    lupanego. To samo dotyczy handlu detalicznego. Mi to generalnie wisi, ze
    ktos sprzedaje badziewie, bo sprzeda raz i normalnie myslacy wlasciciele
    beda mieli swoich klientow. Ale to co sie dzieje jest po prostu zalosne.
    Moze byc tak, ze sie nie wie co sie sprzedaje, ale podejrzewam, ze w
    wiekszosci przypadkow robi sie to swiadomie dla zysku. Z tym ze w
    wiekszosci sa to obwozni sprzedawcy, ktorym wisi ich marka i opinia, bo
    nie wyobrazam sobie biznesu na dluzsza mete dzialajac w ten sposob.

    Pozdro.. TK