    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Przedłużacze ogrodowe
    Date: Tue, 22 Apr 2014 00:04:03 +0200

    dyskusyjnych:724360a3-2516-4019-8d49-9c1f5a89f63f@go
    oglegroups.com...

    > Tylko ze teraz takie czasy że jak chcę kupic przedłużacz z uziemienien to
    > muszę w sklepieć ciąc wtyczkę i sprawdzić czy faktycznie uziemienie jest.

    Nie, nie musisz :-) Wystarczy że będziesz kupował w dobrym sklepie (lub byle
    jakim supermarkecie).

    Nie rozumiem Twojego postepowania: szynki u byle kogo nie kupisz, a po
    przedłużacz to być chciał iść do byle speluny prowadzonej przez
    dorobkiewicza co to sprowadza wszystko co wypuści żółta myśl techniczna :-)
    Tymczasem od wody z solą z dodatkiem mięsa sprzedawanej jako szynka się nie
    umrze a od przedłużacza w którym ktoś zamienił przewód fazowy z ochronnym*
    można :-)

    *-tak mam w domu taki wytwór chińskiej myśli technicznej - po włożeniu do
    gniazdka które ma fazę z lewej faza ta pojawia się na bolcach :-)

    > Maniek niedawno napisał- młody jesteś i pewne rzeczy jeszcze przed Tobą;)

    Niekoniecznie. Jeśli starość to stan umysłu to nie wszyscy się starzeją.
    Polecam zobaczyć i posłuchać co pani ma na koniec do powiedzenia: (dla
    nieklikatych - występ 80-latki w Brytyjskim Mam Talent)

    http://www.youtube.com/watch?v=hjHnWz3EyHs

    Pozdrawiam
    Ergie