  • Data: 2009-04-21 10:30:41
    Temat: Re: Przedłużanie kabla pod wodą ...
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michal Jankowski pisze:

    > Z ciekawosci - jakiej dlugosci jest kabel i na jaka glebokosc pod wode
    > chcesz opuscic pompe?
    >
    > MJ

    Studnia ma 18m. Lustro jest od 3m do 5m od pow. ziemi.
    Kabla przy pompie mam 8 m. Dokupilem 12 (na wszelki wypadek).
    Złącze będzie więc jakies 7m pod wodą.

    Pomysly ze sloikiem czy butelka troche ryzykowne - rura
    ma fi = 160 mm. Idą za pompą dwa sznury, wąż ogrodowy, kabel -
    jakby sie to gdzies zaklinowalo, bylaby bieda.

    Czyli wszelkie te owijki powinny byc mozliwie chude.

    Mam ochote spróbować pomyslu JKK - wtyczki w dętkę. Poniewaz
    przy styku kabla i jakby nie bylo grubej dętki mogą powstac
    nieszczelnosci na zmarszczeniach gumy - mam twórczy pomysl :-)
    Na wtyczki a pod dętkę dać ze dwa przedziurawione (na kabel)
    kondomy, mocno je owinąć tasmą samoprzylepną szczególnie
    w punktach wejscia i wyjscia kabla i dopiero taki agregacik
    wsunac w dętkę jako ochronę bardziej przed przedarciami mechanicznymi.

    pozdr serd
    --
    A S