  • 21. Data: 2009-12-14 14:05:45
    Temat: Re: Przerastające Tuje
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> napisał
    w wiadomości news:hg37kf$6ad$1@news.onet.pl...

    > Aha.. Smiejemy się z wątpliwości dotyczących co bardziej
    > kontrowersyjnych środków ochrony roślin ale równocześnie
    > się dziwimy skąd nie wiadomo dlaczego w statystykach mamy
    > skok zachorowalności na choroby nowotworowe. Skorelowane
    > z wprowadzeniem co ciekawszych środków ochrony roślin,
    > zaczynając od DDT. Hahahahaha.
    >
    > Niestety pełna racja w kwestii tego iż jemy żywność która
    > może nam zrobic kuku.

    Moje statystyki potwierdzają znaczący wzrost długości życia ludzi. Na coś
    trzeba umrzeć, więc tym samym zwiększając długość życia zwiększa się szansę
    śmierci na raka.
    Gdyby kiedyś znaleziono skuteczne lekarstwo na raka, to okaże się że wzrosła
    ilość ludzi chorujących na serce. :-)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 22. Data: 2009-12-14 14:06:29
    Od: "e-kran" <e...@o...pl>

    > A tam od razu ciąć. Czy po zakończeniu prac też będą Ci przeszkadzały? Jeśli
    > nie, to podwiązać te gałęzie, odsunąć deskami, blachą, cokolwiek byle je
    > zachować. Takie ogrodzenie od kłótliwego sąsiada może być zbawienne :) Poza
    > tym Ty też będiesz patrzył na te okaleczone drzewa, nie żal Ci? To naprawdę
    > tuje? Coś duże.
    > Wojtek

    Kiedyś będzie chciał w tym miejscu zrobić sobie np. trawnik, a zamiast tego
    będzie musił grabić to co te domniemane thuie mu zrzucą na jesieni. Piszę bo
    wiem - też mam wzdłuż ogrodzenia rząd wysokich thui sąsiada, z tym, że
    te "moje" nie przechodzą wgłąb 1,5 metra tylko kilkanaście centymetrów. A i
    tak biegania z grabiami miałem tej jesieni co niemiara bo zrzuciły masę
    suchych gałązek. Wolę grabić swoje niż cudze.
    Ja kupiłem działkę już z dobodziejstwem inwentarza. Obaj sąsiedzi mieli wiele
    lat temu taką - że się wyrażę - wizję, i sadzili swoje krzaczki i drzewka pół
    metra od ogrodzenia. No i teraz z jednej strony mam cholerne brzozy, które
    sypią przez cąłą wiosnę i całą jesień. A z drugiej strony te thuie, oraz sosnę
    himalajską, której konary włażą ponad metr w moją "przestrzeń powietrzną". Ta
    sosna zrzuca co roku kilka kilogramów długich igieł. Odkopać z nich trawnik to
    ejst wyzwanie.

    A wszystko przez to, że ludzie na etapie sadzenia roślinek trzęsą się nad
    każdym centymetrem powierzchni działki. A potem, kedy rośliny się rozrastają,
    to ich konary włażą sąsiadom w dachy i rynny, zaś korzenie rozsadzają
    ogrodzenia. Przytaczany na wstępie wątku art. 150 Kodesku cywilnego jest
    dowodem na to, że zasada sadzenia roślin tak, by nie właziły w cudzą
    przestrzeń, jest nie tylko logiczna ale na dodatek wymagana przez prawo.

    Pozdrawiam
    e-kran

  • 23. Data: 2009-12-14 14:09:24
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    PS
    W obozach koncentracyjnych ilość zachorowań na raka i śmiertelność nim
    spowodowana była niewielka.
    Zatem mieszkanie w ogrzewanych mieszkaniach, dobra dieta i opieka zdrowotna
    powodują raka. Sam zobacz statystyki. :-P

  • 24. Data: 2009-12-14 22:12:22
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "e-kran" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
    > ogrodzenia. Przytaczany na wstępie wątku art. 150 Kodesku cywilnego jest
    > dowodem na to, że zasada sadzenia roślin tak, by nie właziły w cudzą
    > przestrzeń, jest nie tylko logiczna ale na dodatek wymagana przez prawo.

    Teoretycznie masz rację. Ale ja wolę nie widzieć sąsiada :) I tak grabię po
    swoich dzrzewach, więc te kilka obcych by mi nie przeszkadzało.
    Wojtek

    --
    Nie każde piwo to Żywiec!
    .... Na szczęście :)

  • 25. Data: 2009-12-15 11:45:12
    Od: "e-kran" <e...@o...pl>

> [...]
    > >
    > Teoretycznie masz rację. Ale ja wolę nie widzieć sąsiada :) I tak grabię po
    > swoich dzrzewach, więc te kilka obcych by mi nie przeszkadzało.

    Autor wątku napisał, że wrastają mu na prawie 1,5 metra przez ogrodzenia. Nie
    mam podstaw aby nie wierzyć. Tak czy owak, te 1.5 metra to już z pewnością
    przesada. No chyba, że ma się działkę 30-50 arów, i nie bywa zbyt często w tej
    części posiadłości ;-) Ale z opisu autora wątku wynika, że to jednak nie ten
    przypadek.

    Pozdrawiam
    e-kran

  • 26. Data: 2009-12-15 17:57:53
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

> [...]
    > tej
    > części posiadłości ;-) Ale z opisu autora wątku wynika, że to jednak nie

    Ja mam taki światopogląd, że jak sobie coś wyrosło, to niech sobie rośnie :)
    Oczywiście nie popadajmy w skrajności :)
    Wojtek

    --
    Nie każde piwo to Żywiec!
    .... Na szczęście :)

  • 27. Data: 2009-12-19 01:08:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jan Werbiński pisze:

> [...]
    > Zatem mieszkanie w ogrzewanych mieszkaniach, dobra dieta i opieka
    > zdrowotna powodują raka. Sam zobacz statystyki. :-P

    Święta prawda. A zmniejszenie liczby morskich piratów spowodowało efekt
    cieplarniany - wystarczy porównać trendy: związek jest wyraźnie widoczny.

    Na szczęście ekolodzy z Somalii postanowili zawalczyć i podjęli się tej
    niewdzięcznej pracy.

    Z pastafariańskim pozdrowieniem ;)