    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 22 Sep 2017 09:20:00 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Przeróbka instalacji miedzianej
    From: s...@g...com

    W dniu piątek, 22 września 2017 17:13:29 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
> [...]
    gwint i dalej robię sobie już po swojemu.;)

    > Z lutowaniem pewnie bym sobie poradził tym bardziej że w sumie jeden lub dwa luty
    bedą konieczne. Palnik nawet mam ale butle tylko 11kg i pustą i nie chce mi się jej
    wymieniać i targać tam gdzie robotę do zrobienia mam.
    > Ale teraz pomyślałem że mam tez tego typu palnik:
    > http://allegro.pl/ag306a-palnik-gazowy-lutlampa-auto
    -zaplon-do-gazu-i6791346922.html
    > Da radę tym zlutować kształtkę miedzianą 3/4cala?

    > Ok dzięki popatrzę

    Powinien dać rade. Ale poczytaj jak Tornad wyjasnia. bardzo ważne jest aby oba
    elementy były nagrzane. Najlepiej popróbuj tak aby ewentualnie można było poprawić
    lut przez odcięcie kawałka rurki i ponowną próbe jesli nie masz jak poćwiczyć na
    wiekszym kawałku rurki. Feler jest taki ze miedz dobrze przewodzi ciepło więc testy
    na małych kawałkach moga przy małym palniku wyjść a na dużych kawałkach palnik nie
    wydoli.