  • 1. Data: 2022-02-28 21:30:14
    Temat: Putin lubi małych chłopców?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    Czyżby jednak pedofil?

    https://youtu.be/c72swYTisvY

  • 2. Data: 2022-02-28 22:29:13
    Temat: Re: Putin lubi małych chłopców?
    Od: maniek4 <s...@w...fju>

    W dniu 2022-02-28 o 21:30, Uzytkownik pisze:
    > Czyżby jednak pedofil?
    >
    > https://youtu.be/c72swYTisvY

    Aleś się wkręcił...
    A jeszcze niedawno pisałeś, że naród ukraiński jeszcze nie dorósł do
    cywilizacji.

    Pozdro.. TK

  • 3. Data: 2022-03-01 00:35:36
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 28.02.2022 o 22:29, maniek4 pisze:

    > Aleś się wkręcił...
    > A jeszcze niedawno pisałeś, że naród ukraiński jeszcze nie dorósł do
    > cywilizacji.
    >
    > Pozdro.. TK

    Ale co Ci znowu nie pasi?

    Byłeś kiedykolwiek na Ukrainie? Bo ja tak i naprawdę z przykrością się
    patrzyło na miejsca w których Ukraińcy próbowali wyplenić ślady
    polskości, traktując Polaków jak okupantów, na równi czy też gorzej od
    Hitlera.

    Wyburzone polskie pomniki, rzeźby z polskich zabytków, choćby od wielu
    lat zasłonięte płytami OSB rzeźby i napisy na cmentarzu Orląt Lwowskich.

    https://i.iplsc.com/cmentarz-orlat-lwowskich-zasloni
    ete-rzezby-dwoch-kamiennych-/0007OLQQ9TDCL084-C122-F
    4.jpg

    https://kresy.pl/wydarzenia/lwow-ukraincy-zadaja-usu
    niecia-lwow-z-cmentarza-orlat-foto/

    Trzeba wziąć pod uwagę, że Lwów jest miastem zbudowanym przez Polaków. Z
    resztą wiele miast na Kresach wybudowali Polacy. Żyliśmy tam,
    inwestowaliśmy poprawiając byt Ukraińców.

    Ukraińcy jednak starali się wykorzenić wszelkie ślady polskości, a w
    miejscach tych śladów stawiali pomniki zwykłemu bandycie i kryminaliście
    jakim był Stepan Bandera https://pl.wikipedia.org/wiki/Stepan_Bandera ,
    którego czczą jak boga.

    W okresie przedwojennym Polska pogoniła Bolszewików. Ale Ukraińcy
    Polaków traktowali jak najgorszych wrogów i okupantów, pomimo, że Polacy
    nie wysiedlali Ukraińców i traktowali jako bratni naród z którym chcieli
    tworzyć wspólną państwowość. Ukraińcy natomiast od wieków układali się
    raz z Rosją, a raz z Hitlerem, powtarzając hasła: ,,Ukraina dla
    Ukraińców", a ,,Lachy za San".

    Bandera natomiast był zwykłym kryminalistą i bandytą, który prowadził
    zamachy terrorystyczne. Mordował zarówno Polaków jak i Ukraińców. Tych,
    którzy dążyli do stworzenia wspólnej państwowości polsko-ukraińskiej.
    Gdyby nie Bandera to prawdopodobnie obecnie bylibyśmy połączeni unią lub
    tworzyli wspólną państwowość. Bylibyśmy największym i najsilniejszym
    państwem czy też federacją w Europie.

    Być może nie byłoby Bolszewizmu w Polsce i Ukrainie. Być może inaczej
    potoczyłaby się II Wojna Światowa. Być może nie byłoby tej wojny obecnie.

    Ale niestety z Ukrainą nigdy nie dało się dogadać, bo był to naród,
    który zawsze wbijał nóż w plecy, a przecież od wieków mieliśmy wspólnego
    wroga - Rosję.

    Nawet jak rozmawiałem z Ukraińcami to gdzieś tam zawsze się wyczuwało,
    że Ukraińcy kochają, ale tylko polskie pieniądze, a w rzeczywistości
    traktowali nas jak wrogów.

    Może w końcu Ukraińcy dorosną i zrozumieją, że jedynych przyjaciół mogą
    mieć w Polsce. Nasze narody łączy bardzo dużo.

    Przy okazji muszę się wyżalić, bo dowiedziałem się, że nasz przyjaciel
    ze Lwowa, Ukrainiec z rosyjskimi i polskimi korzeniami, wspaniale
    znający historię Polski, Ukrainy i Lwowa, rok temu zmarł. Prawdopodobnie
    na covid.

    Jeżdżąc do Lwowa zżyliśmy się z nim. Świetnie znał historię polskiej
    państwowości na Kresach, a opowiadał tak, że można go było słuchać
    całymi godzinami. Gość z resztą był zafiksowany na punkcie Polski, choć
    nie miał nigdy okazji być w Polsce. Marzył, aby zobaczyć Polskę, Jasną
    Górę. Pomyśleliśmy, że nadarzyła się okazja, aby go ściągnąć.

    Mam nadzieję, że to się zmieni i zmieni się nastawienie Ukraińców do
    Polski. Są narodem walecznym, ale nie potrafiącym jednoznacznie określić
    kto jest wrogiem.

  • 4. Data: 2022-03-01 09:20:55
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 01/03/2022 00:35, Uzytkownik wrote:
    > Bandera natomiast był zwykłym kryminalistą i bandytą

    Jest wysoce prawdopodobne, że Ukraińcy zbudują swoją nową wolnośc
    bazując na żywych bohaterach. Mają ich teraz pod dostatkiem.

    Nie patrz więc co było, u nas też jest pełno kultu podejrzanych typków
    którym stawia się pomniki i buduje narracje narodowe, które dopiero
    kiedys ocenimy obiektywnie, a obecnie służa tylko do walki politycznej i
    ideologicznej.

    To przestało być już ważne, co i gdzie się działo 80 lat temu na
    Ukrainie. Jesli którykolwiek z Ukraińców miał coś do powiedzenia o
    Polsce źle, to przypuszczalnie zmienił zdanie w ciągu ostatniego
    tygodnia. To nie ten sam naród i nie Ci sami bohaterowie.

  • 5. Data: 2022-03-01 12:59:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 1 marca 2022 o 00:35:43 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):

> [...]
    >
    > Mam nadzieję, że to się zmieni i zmieni się nastawienie Ukraińców do
    > Polski. Są narodem walecznym, ale nie potrafiącym jednoznacznie określić
    Nie było tak różowo jak napisałeś. Polscy osadnicy na terenach Ukrainy traktowali
    rdzenna ludność jak niewolników. Żyli w ziemiankach, chodzili w podartych ubraniach,
    w sumie to co nosili trudno nazwać ubraniami. Byli głodni i zmuszani do ciężkiej
    pracy. Oo tym co tam się jeszcze działo nie mam odwagi pomyśleć. Wołyń to był odwet
    za to co Polacy, z pewnych względów formalnych nie mogę napisać że my, tam zrobili.
    Dla mnie będącego zaangażowanym obserwatorem jest 1:1 i należalo dużo wcześniej
    sprawę załatwić dla dobra obydwu narodów. Nie jest wykluczone że ostatnie wydarzenia
    będą gruba kreską która oddzieli przeszłość od przyszłości. Młyny historii wolno
    mielą. Uważam że najwcześniej za 10 lat będzie można próbować oceniać czy nastąpiła
    zmiana w myśleniu w obydwu narodach. Chwilowo wychodzimy na ich przyjaciół. Nie ma
    się co temu dziwić bo mnóstwo Polaków ma jakieś korzenie powiązane z dzisiejszą
    Ukrainą.

  • 6. Data: 2022-03-01 18:45:00
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:621d5c4a$0$476$65785112@news.neostrada.pl>
    user Uzytkownik pisze tak:

    > Byłeś kiedykolwiek na Ukrainie? Bo ja tak i naprawdę z przykrością
    > się patrzyło na miejsca w których Ukraińcy próbowali wyplenić
    > ślady polskości

    jak Litwini czy bardziej?

> [...]
    > Polacy nie wysiedlali Ukraińców i traktowali jako bratni naród z
    > którym chcieli tworzyć wspólną państwowość.

    słyszałem, że traktowali byli jak untermenschen

    > Nawet jak rozmawiałem z Ukraińcami to gdzieś tam zawsze się
    > wyczuwało, że Ukraińcy kochają, ale tylko polskie pieniądze, a w
    > rzeczywistości traktowali nas jak wrogów.

    są skażeni wschodem

    > Może w końcu Ukraińcy dorosną i zrozumieją, że jedynych przyjaciół
    > mogą mieć w Polsce. Nasze narody łączy bardzo dużo.

    od przyjaciół chroń mnie Boże... wystarczy niech się zachowują.

    > Mam nadzieję, że to się zmieni i zmieni się nastawienie Ukraińców
    > do Polski.

    starzy wymrą a 30 latki pewnie będą już inni.

    > Są narodem walecznym, ale nie potrafiącym jednoznacznie
    > określić kto jest wrogiem.

    Na pewno Moskale i być może Polacy
    ale PIS też miał wokół tylko wrogów.

    --
    Piter

  • 7. Data: 2022-03-01 20:51:10
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 01.03.2022 o 09:20, heby pisze:
> [...]
    > Polsce źle, to przypuszczalnie zmienił zdanie w ciągu ostatniego
    > tygodnia. To nie ten sam naród i nie Ci sami bohaterowie.

    Też tak uważam. Jest szansa na dozgonną przyjaźń. Ukraińskie kobiety nie
    zapomną pomocy, jaką od Polaków otrzymali.

    --
    MN

  • 8. Data: 2022-03-01 21:28:54
    Od: maniek4 <s...@w...fju>

    W dniu 2022-03-01 o 00:35, Uzytkownik pisze:

> [...]
    > patrzyło na miejsca w których Ukraińcy próbowali wyplenić ślady
    > polskości, traktując Polaków jak okupantów, na równi czy też gorzej od

    Byłem, byłem. Ale to co piszesz ma mało wspólnego z dorośnięciem do
    cywilizacji. Nie tylko Ukraińcy tak robili. Przykre to, ale tak jest.
    Nic lepszego nie robi Izrael, czy mam nadzieję do niedawna Litwa. Czesi
    też nas nie lubią i nie ma to nic wspólnego z cywilizacją.

    Pozdro.. TK

  • 9. Data: 2022-03-02 07:11:27
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-03-2022 o 21:28, maniek4 pisze:

> [...]
    > Nic lepszego nie robi Izrael, czy mam nadzieję do niedawna Litwa. Czesi
    > też nas nie lubią i nie ma to nic wspólnego z cywilizacją.

    I przede wszystkim - my też nikogo nie lubimy, więc o co się czepiać innych?

  • 10. Data: 2022-03-02 08:22:09
    Od: Ghost <G...@h...net>

    W dniu 01.03.2022 o 00:35, Uzytkownik pisze:

    > Byłeś kiedykolwiek na Ukrainie? Bo ja tak

    Te bylem, np. w Kijowie. Przyjaznych gestów w stosunku do mnie jako
    Polaka od cholery. Właśnie dlatego, iż traktują jak nas jako
    najbliższych sojuszników. A z tego co anonimowo podsluchalem na ulicach
    dzisiejsza Polska jest dla nich wzorem. Ciągle porównywanie "a w polszy
    tak i tak, czemu u nas tak nie mogą".

    Zawsze byłeś szkodnikiem dla polskich spraw. W najlepszym przypadku
    jesteś tylko pożytecznym idiotą. Putina rzecz jasna.