  • 11. Data: 2022-03-03 11:41:42
    Temat: Re: Putin lubi małych chłopców?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 1 marca 2022 o 20:51:13 UTC+1 Marcin N napisał(a):
    > Też tak uważam. Jest szansa na dozgonną przyjaźń. Ukraińskie kobiety nie
    > zapomną pomocy, jaką od Polaków otrzymali.
    >
    > --
    > MN
    Takim optymistom nie jestem. Jest film "Don Juan DeMarco. Bohater przysiągł dozgonną
    miłość swojej wybrnce i to że jej nigdy nie zdradzi. W jednej z podróży trafił do
    haremu. A tam dziewczyny jak cukierki michałki czy inne sliwki w czekoladzie białej,
    brązowej itp. w zwiewnych ciuszkach. Dalej przez chwilę nie widziałem co było bo mi
    krew mózgu odeszła. Ale słyszałem co powiedział. Powiedział ze nie zdawał sobie
    sprawy z tego jak szybko można złamać przysięgi. Poczekajmy aż się wojna skończy.
    Pisząc skończy miałem na myśli przegrana rosjan. Czy na przykład każdy Polak
    wjeżdżający na Ukrainę dostanie dowód osobisty honorowego obywatela Ukrainy. I na ten
    dokument będzie na przykład mógł jeździć darmo komunikacja miejska i wchodzić do
    muzeów na ulgowe bilety. My robimy dla nich teraz tyle ile możemy. Więcej nie możemy.
    Nie możemy wysłać do nich swojego wojska na przykład. Ale broń im wysyłamy i nie
    chcemy teraz za nią pieniędzy. Co nie znaczy że w przyszłości jak rosja im zapłaci
    odszkodowanie nie powinniśmy wystawić im rachunku za pomoc. Zwłaszcza że nie ze
    swoich będą płacili.

  • 12. Data: 2022-03-03 11:43:08
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Bardziej się boję, że jakieś bydlaki się trafią próbując wykorzystywać sytuację.

    -----

  • 13. Data: 2022-03-03 11:45:07
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Skandynawów to zwykle lubimy, mimo Potopu.
    Słowaków chyba też.
    A im dalej tym lepiej, jak to w bloku ;-)

    -----

  • 14. Data: 2022-03-03 13:03:57
    Temat: Re: "Poeta pamięta..."
    Od: Runt <r...@k...prv>

    W dniu 2022-03-03 o 11:41, KANALIA* Zenek Kapelinder ujada:

> [...]
    rosja im zapłaci odszkodowanie nie powinniśmy wystawić im rachunku za pomoc.
    Zwłaszcza że nie ze swoich będą płacili.

    W dniu 2022-02-24 o 15:21, ŁAJDAK* Zenek Kapelinder na PL.SOC.POLITYKA
    ujada:

    "Ukraina to sztuczny twór. Po chociażby 3 razy niższym niż w Rosji i
    Polsce PKB na obywatela widać że nie jest zdolna do samodzielnego
    istnienia. Przekreciarze rozkradajacy Ukrainę na prezydenta postawili
    klauna i artystę kabaretowego. I co ten klaun zrobił? Wprowadził stan
    wojenny żeby nikt z Ukrainy legalnie nie mógł wyjechać bo zabraknie
    mięsa armatniego broniącego majątków oligarchów. Rosja ma sporo za
    uszami ale akurat w tym przypadku co jest jestem za Rosja."

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!