  • 1. Data: 2022-02-27 23:13:03
    Temat: To już chyba początek końca Putina?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    Putin, niegłupi facet, dobry strateg. Tyle lat wodził za nosy całym
    światem, który mu ulegał i szedł na ustępstwa, a UE warowała i była
    prowadzona na smyczy jak jego tresowany piesek.

    Całe szczęście, że świat się opamiętał i zjednoczył przeciwko temu bandycie.
    Mam tylko nadzieję, że UE nie spierdoli tej okazji i nie zdejmie sankcji
    zanim nie upierdolą Putina i zanim nie zostanie obalony i pociągnięty do
    odpowiedzialności Łukaszenka.

    Sankcje z Federacji Rosyjskiej powinny być zdejmowane stopniowo
    republika po republice, pod warunkiem, że staną się niezależne od
    Federacji i z czystą i kontrolowaną przez państwa zachodnie polityką
    militarną.

    Jak się zakończy ta wojna, Ukraina powinna zostać natychmiast włączona
    do struktur NATO, pomimo, że nie spełnia jeszcze wymagań.

    Polska powinna jeszcze Ukraińców chcących wracać i bronić Ukrainę,
    uzbrajać po zęby i zapewniać stałe dostawy amunicji, aby utrzymali
    korytarz pomocowy poprzez Ukrainę. Chodzi o to, aby Putin nie zamknął
    kleszczy odcinając dostawy od strony Polski.

    Kurde jak nie przepadam za PiS-em to trzeba przyznać, że stają na
    wysokości zadania, a Morawiecki za swoją postawę wobec Scholza naprawdę
    urósł w moich oczach. Ukłon też się należy dla Nausendy.

    Mam nadzieję, że UE, USA, NATO wyciągną wnioski ze swojej chujowej
    dotychczas polityki wobec konfliktu związanego z Donbasem i Krymem. Bo
    gdyby 8 lat temu usiedli do wspólnego stołu z Putinem to być może nie
    byłoby tej wojny i ofiar na Ukrainie. Myślę, że wystarczyło wtedy
    pozwolić na utworzenie tych autonomicznych republik pod warunkiem, że
    byłyby kontrolowane zarówno przez Putina jak i zachód.

    Obawiam się tylko, żeby nie zabili podstępnie Załyńskiego. Na jego
    miejscu tylko grałbym na zwłokę i żadnych układów z Putinem czy
    Łukaszenką, bo to tylko ściema, a tę wojnę i tak już ma wygraną, skoro
    cały świat jest za Ukrainą i Ukraina z całą pewnością ją wygra.

  • 2. Data: 2022-02-27 23:41:20
    Temat: Re: To już chyba początek końca Putina?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 27.02.2022 o 23:13, Uzytkownik pisze:
> [...]
    > Łukaszenką, bo to tylko ściema, a tę wojnę i tak już ma wygraną, skoro
    > cały świat jest za Ukrainą i Ukraina z całą pewnością ją wygra.

    Tylko, żeby dostawy broni i amunicji dotarły w przeciągu maksymalnie 2 dni.

    Możliwe, że Putin rzucił na pierwsze uderzenie "mięso armatnie" i
    przestarzały sprzęt, aby wybadać lokacje obrony ukraińskiej, a do
    głównego uderzenia dopiero się szykuje.

    Trochę dziwne jest to, że Putin, który odwalił kawał dobrej roboty w
    Syrii, gdzie pokazał sprzęt wysokiej klasy oraz dobre wyszkolenie
    wojska, które niszczyło cele z bardzo dużą precyzją porównywalną z USA,
    na Ukrainę rzucił stary, zdezelowany sprzęt, pamiętający jeszcze czasy
    zimnej wojny. Mam nieodparte wrażenie, że w ciągu 2 dni pojawią się
    bardzo precyzyjne naloty i bombardowania.

    Tak więc zachód w tej chwili musi walczyć z czasem, aby dozbroić
    Ukraińców, zanim dojdzie do tego właściwego ataku, bo od tego zależy
    zwycięstwo Ukrainy.

  • 3. Data: 2022-02-28 06:06:59
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 27 lutego 2022 o 23:13:06 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):
> [...]
    > Łukaszenką, bo to tylko ściema, a tę wojnę i tak już ma wygraną, skoro
    > cały świat jest za Ukrainą i Ukraina z całą pewnością ją wygra.
    Świat jest chuja lepszy od Putina i spółki, ma tylko mniejsze możliwości. Szwabski
    kutas zgodził się na blokadę przelewów dopiero jak go Morawiecki ośmieszył. Chwali
    się że 500 stingerow wyśle. Teraz w tv pokazują że na Kijów jedzie 500 czołgów. 500
    stingerow to mniej niż jedno euro na szwaba wychodzi. Cała "pomoc" jaka jedzie na
    Ukrainę to sprzedaż z odroczonym terminem płatności. Z kalkulacji wyszlo że Rosja
    przegra i wszyscy co pomagali będą mieli zapłacone z odszkodowania jakie dostanie od
    Rosji Ukraina. A dostanie bo na poczet płatności zamrozili ruska kase w światowych
    bankach. Gdyby nie byli pewni pokonania Rosji to chuja a nie stingery by Ukraińcy
    dostali. Pomocy my udzielamy. Takiej za którą nikt nam grosza nie zwróci. Jak by
    uczciwie policzyć to już pewno więcej niż złotówka na Polaka wyszła. Znajomi
    zorganizowali trzy osobowe busy, dałem im mojego zatankowanego dostawczaka na toboły
    i pojechali na wschód żeby przywieźć rodziny pracowników i kogo jeszcze zmieszczą.
    Wczoraj wyjechali. Nam nikt nie zwróci pieniędzy. A też po zakończeniu wojny
    powinniśmy uczestniczyć w podziale odszkodowania. Po tej wojnie jak po każdej wojnie
    biedni będą biedniejsi a bogaci bogatsi. To czym nas karmią w publikatorach to
    odpowiednio dozowana papka mająca rozmiekczac mózgi motłochu. Wszyscy ludzie na
    świecie płacą za tą wojnę. Płaca w droższej ropie gazie itd. Rządzący wszędzie
    zacierają łapki i szyją worki na pieniądze. Bo coś mi się widzi że oni jak na Misiu
    mają jakiś procent od wszystkiego i dlatego za wszystko nie swoimi pieniędzmi płacą
    najwyższe stawki. Pawlak za gaz zapłacił więcej niż chcieli ruscy i nie gnije w
    pierdlu.chuj wie czy ta wojna nie jest na zamówienie. W Kanadzie ludzie się wkurwili.
    Protest zaczął się rozlewać. Po przekroczeniu jakiego punktu krytycznego byłby nie do
    opanowania. Mogło by się okazać że różnych takich oligarchów nie tylko ruskich ludzie
    by poprosili o zwrot zagrabione im kasy. Rewolucja to się nazywa. W akcji
    przekonywania do własnych racji załatwili by niektórym bliski kontakt z muzyką
    poprzez struny fortepianowe. To trzy procent ludzi co mają 99,99% majątku światowego
    na takie coś pozwolić nie może. Bo nie po to ludzi okradali żeby teraz oddawać co
    ukradli.

  • 4. Data: 2022-02-28 07:11:20
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    On 28.02.2022 05:06, Zenek Kapelinder wrote:
    > Świat jest chuja lepszy od Putina i spółki, ma tylko mniejsze możliwości.

    świat ma ważniejsze sprawy na głowie, np:
    https://tarnogorski.info/spotkanie-wysokiego-szczeb/
    https://alethonews.com/2022/02/22/world-economic-for
    um-pushes-digital-id-system-that-will-determine-acce
    ss-to-services/

    Ukraina jest dla mas, żeby się nie zajmowały pierdołami, takimi jak
    wprowadzanie totalitaryzmu na własnym podwórku

    Szwabski kutas zgodził się na blokadę przelewów dopiero jak go
    Morawiecki ośmieszył.

    nawet więcej, oni mają wywalone na to kto ich ośmiesza. Ponoć pierwszy
    bank (może jedyny) przestał już być bankiem rosyjskim, żeby ominąć
    sankcje. Z resztą całkiem logiczne posunięcie i każdy tak robi - byle
    złodziej najpierw informuje, że się włamie, a później się włamuje.
    Zwykła gra pod publikę

    Lukasz

  • 5. Data: 2022-02-28 18:44:28
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Co tam szwabski kutas - przydupas Putina o nazwisku Infantino zabronił Hitlerowi grać
    pod flagą nazistowską, muszą haratać w gałę
    pod flagą FIFA.

    -----

  • 6. Data: 2022-02-28 19:24:20
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:621bf76f$0$452$65785112@news.neostrada.pl>
    user Uzytkownik pisze tak:

    > Putin, niegłupi facet, dobry strateg. Tyle lat wodził za nosy
    > całym światem, który mu ulegał i szedł na ustępstwa, a UE warowała
    > i była prowadzona na smyczy jak jego tresowany piesek.

    Ośmieszył i obraził Niemców. Tego mu Niemcy nie wybaczą.

    > Obawiam się tylko, żeby nie zabili podstępnie Załyńskiego.

    Każdy się obawia. Podobno najemnicy prześcigają się kto go zabije.

> [...]
    > Putinem czy Łukaszenką, bo to tylko ściema, a tę wojnę i tak już
    > ma wygraną, skoro cały świat jest za Ukrainą i Ukraina z całą

    Wygrał wojnę w sieci. Prawie taki Neo ;)

    --
    Piter

    negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    dlaczego nie ratują budujących domy po 40 stce

  • 7. Data: 2022-02-28 22:05:44
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

> [...]
    > światem, który mu ulegał i szedł na ustępstwa, a UE warowała i była
    > prowadzona na smyczy jak jego tresowany piesek.

    https://www.krzysztofwojczal.pl/geopolityka/europa-w
    schodnia/rosyjski-ikar-lot-ku-przepasci-analiza/

    niedawno gdzieś ktoś podał linka, same świetne teksty

  • 8. Data: 2022-03-01 07:08:10
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    wróć, czemu ja kurde odpowiadam na ten temat na budowaniu? mea culpa, zagapiłem się

  • 9. Data: 2022-03-01 09:32:31
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 28 lutego 2022 o 22:05:46 UTC+1 m4rkiz napisał(a):
    > https://www.krzysztofwojczal.pl/geopolityka/europa-w
    schodnia/rosyjski-ikar-lot-ku-przepasci-analiza/

    > niedawno gdzieś ktoś podał linka, same świetne teksty
    Czy powinienem się zastanawiać jaki poziom umysłowy mają ludzie którzy nie mają
    własnego zdania i potrafią podawać tylko linki? Oczywiście nie chodzi na grupie np.
    budowanie o podanie linku do plastikowych prętów zbrojeniowych. Chyba nie muszę się
    zastanawiać bo wiem. Mają bardzo niski. Sami nie potrafią na podstawie wielu
    informacji wyciągać wniosków. Mogą oczywiście wyciągać źle wnioski. Ale wszystko
    weryfikuje czas i na podstawie własnych błędów trzeba się uczyć. Jest link do blogu.
    O autorze nic nie wiadomo. Przedstawia jakiś punkt widzenia. Nie wiadomo czy jest to
    jego punkt widzenia czy zlecono mu napisanie według otrzymanych założeń tekstu. Jeśli
    to nie blog kulinarny to jest tworzony przez propagandyste. Propaganda ma to do
    siebie że zawsze ma jakiegoś ojca prekursora tez które z czasem w sposób dowolny
    zostają uwiarygodnienie i stają się prawami.

  • 10. Data: 2022-03-02 22:54:39
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    user Uzytkownik pisze tak:

    > Putin, niegłupi facet, dobry strateg.