  • 1. Data: 2010-01-29 16:56:17
    Temat: Re: Pytanie do fachowców instalatorów - hydraulika
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Papo Smurf" <S...@z...sa> napisał w wiadomości
    news:hjv39t$91u$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > daj sobie siana z takimi, pare słuf prawdy kole w oczy typowych komuszych
    > fachofcuf, co szkoły i prace mają po znajomości a nie dlatego że coś
    > umiom, czy na czymś się znajom, taki to myśli sobie że jak mu tato robote
    > załatfił i pierniczy ją już pare lat to jest fachowiec i sie zna, a
    > przecież obaj wiemy że to G**** prawda!:O)

    Do mnie pijesz ?
    Jakim prawem i na jakiej podstawie nazywasz mnie "komuszym fachofcem" ?
    Znasz mnie na tyle dobrze, że wiesz jakie mam wykształcenie, czym się
    zajmowałem i zajmuję w życiu ?
    Poza tym tego typu teksty noszą znamiona pomówienia.
    Reasumując kolego, radzę ci powstrzymaj się od takich tekstów.

    > p.s. jak nie znasz nikogo kto się zna na robocie to lepiej zrób to sam,
    > nawet jak czasu nie masz, ale naprawdę szkoda kasy i zdrowia na fuszerki
    > samoawańczych fachofcuf!:O)

    ... oraz na porady grupowych idiotów, którzy nawet języka polskiego "nie
    znajom", a wszelkie porady to chamskie teksty pod adresem innych.
    Zgodnie z zasadą "każdy sądzi według siebie" oraz na podstawie twoich
    wcześniejszych wypowiedzi na grupach, można jednznacznie określić kim jesteś
    i jakie posiadasz wykształcenie.

  • 2. Data: 2010-01-29 18:33:41
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 29 Jan 2010 17:56:17 +0100, Plumpi napisał(a):

    > Jakim prawem i na jakiej podstawie nazywasz mnie "komuszym fachofcem" ?

    Konstytucja RP, komuszy jajakoko fahoffcu.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 3. Data: 2010-01-29 19:08:33
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:100b5x4ah0enh.dlg@oldfield.org.pl...

    > Konstytucja RP, komuszy jajakoko fahoffcu.

    Jak już się wypłakałeś to idź się wysmarkać, bo śpik ci jeszcze wisi pod
    nosem i nie powołuj się na Konstytucję, której nie znasz i nie rozumiesz :)

  • 4. Data: 2010-01-29 21:24:55
    Od: "Papo Smurf" <S...@z...sa>

    Órzytkownik "Plumpi" napisał:
    > Do mnie pijesz ?

    jak to się mówi: udeż w stuł a norzyce same sie odezwą:O)
    wyraźnie opisałem jakich fahofrcuf pietnuje, jeśli się do nich zaliczasz to
    i ciebie:O)

> [...]
    > Poza tym tego typu teksty noszą znamiona pomówienia.
    > Reasumując kolego, radzę ci powstrzymaj się od takich tekstów.

    tak wiem, pofiesz tacie, a on naśle na mnie zomo a oni mnie spałujo, wiem o
    co chodzi więc się jusz nie goronczkuj:O)

> [...]
    > Zgodnie z zasadą "każdy sądzi według siebie" oraz na podstawie twoich
    > wcześniejszych wypowiedzi na grupach, można jednznacznie określić kim

    po tfoich wypowiedziach tesz można dokładnie powiedzieć kim nie jesteś i
    jakiego wykształcenia nie masz!:O)

  • 5. Data: 2010-01-29 21:54:05
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 29 Jan 2010 20:08:33 +0100, Plumpi napisał(a):

    > Jak już się wypłakałeś to idź się wysmarkać, bo śpik ci jeszcze wisi pod
    > nosem i nie powołuj się na Konstytucję, której nie znasz i nie rozumiesz :)

    Jacusiu jajakoko fachoffcu, idź normy czytać.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 6. Data: 2010-01-30 10:44:25
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:hs87zrt80gww$.dlg@oldfield.org.pl...

    > Jacusiu jajakoko fachoffcu, idź normy czytać.

    Wolę czytać normy, bo z tego mam i moi klienci pożytek, niż Twoje kłamstwa i
    brednie, które wypisujesz na grupach dyskusyjnych.

  • 7. Data: 2010-01-30 10:46:39
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

> [...]
    > o co chodzi więc się jusz nie goronczkuj:O)

    > po tfoich wypowiedziach tesz można dokładnie powiedzieć kim nie jesteś i

    Potrafisz rozbawić swoją głupotą :)

  • 8. Data: 2010-01-30 14:18:11
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 30 Jan 2010 11:44:25 +0100, Plumpi napisał(a):

    > Wolę czytać normy, bo z tego mam i moi klienci pożytek, niż Twoje kłamstwa i

    Jacusiu jajakoko fahoffdzu, Ty oczywiście masz, a klienci mają większe
    wydatki, jesli uda ich się namówić na Twoje wydumane z norm rozwiązania.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 9. Data: 2010-01-30 14:36:44
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:1v8qfi27z07km$.dlg@oldfield.org.pl...

    > Jacusiu jajakoko fahoffdzu, Ty oczywiście masz, a klienci mają większe
    > wydatki, jesli uda ich się namówić na Twoje wydumane z norm rozwiązania.

    To dlaczego nie odważyłeś się powiedziec tego egzaminatorom, że masz w
    d...pie wszelkie normy prawne i zdawanie egzaminów na prawo jazdy, tylko
    pobiegłeś grzecznie zdawać i jeszcze do tego oblałeś egzamin głąbie ?
    Wybacz, ale wypisując tu swoje brednie, kolejny raz udowadniasz, że jesteś
    debilem wymagającym leczenia psychiatrycznego.
    Żegnam.

  • 10. Data: 2010-01-30 16:59:27
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 30 Jan 2010 15:36:44 +0100, Plumpi napisał(a):

    > To dlaczego nie odważyłeś się powiedziec tego egzaminatorom, że masz w
    > d...pie wszelkie normy prawne i zdawanie egzaminów na prawo jazdy, tylko

    Jacusiu jajakoko fahoffdzu, otóż na egzaminie pan egzaminator był
    odmiennego zdania niż ja co do wykonania jednego manewru. W efekcie pan
    egzaminator, tak mundry jak Ty ma teraz niezłą jazdę, bo ma wielką szanse
    na utratę swych uprawnień.
    Co innego znać, co innego rozumieć, a jeszcze co innego - umieć zastosować.
    --
    _______/ /_ GG: 3524356