    From: "arek" <n...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Pytanie do... geodetów???
    Date: Mon, 7 Dec 2009 17:19:29 +0100

    Użytkownik "Andrzej" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hfib3n$l2r$1@news.onet.pl...
    > Nie jestem geodetą, ale też mam styczność z mapami i z mojej wiedzy
    > wynika, że:
    >
    > - wA 350 - wodociąg o średnicy 350 mm;
    > - wB 500 niecz - wodociąg o średnicy 500 mm nieczynny;
    > - wB 500 niecz - j.w.;
    > - kal niecz - prawdopodobnie kanalizacja nieczynna.
    > Nie napisałem tego "fachowo", ale oddaje to chyba mniej więcej sens.

    Dziękuję za odpowiedź. To by się zgadzało z tym co ludziska mówili. Szkoda
    tylko że toto leży tam gdzie chciłem się budować :( Właśnie złożyłem wniosek
    o warunki zabudowy - architekt radził budować się za rurami, bo niby ławy
    zbrojone, średnica nie jakaś gigantyczna, ale szkoda, żeby mi się miał jakiś
    bigos narobić. No i nie chcieliśmy z żoną ryzykować, a szukanie tych rur i
    wydłubywanie to już zupełnie bez sensu... Najgorsze jest to, że np. na
    planie wB500 idą 2m od siebie, a w rzeczywistości jest pewnie inaczej - nie
    wierzę w kopanie dwóch kanałów albo jednego tak szerokiego. I nie wiadomo
    gdzie tak naprawdę te rury idą i czy dom i tak nie będzie na nich stał - na
    dodatek bardzo dalegko od drogi :(
    Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam
    Arek