  • Data: 2019-05-16 16:09:33
    Temat: Re: Randap
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-05-16 o 12:02, Myjk pisze:

    > A ilu tych pszczelarzy znajomych masz, ilu z nich się faktycznie zna na
    > swoim fachu?

    Kupę mam tych znajomych, jeszcze 20-25 lat temu sam biegałem wokół
    pszczół dziadka i potem ojca, ale w międzyczasie nabawiłem się uczulenia
    na ich jad i od tamtej pory unikam pszczół.

    > Bo tu jak wszędzie, jeden umi, drugi nie umi -- a skąd wiesz
    > że twoi znajomi umio? Bo znajomi?

    Bo siedzą w temacie pszczół od ponad pół wieku i zwisa im czy pszczół
    ubywa, bo jest za sucho, za mokro, od chemii czy od warrozy.

    > Dla ciebie prasówka, bez podania JAKICHKOLWIEK źródeł, jest widać większą
    > wyrocznią niż gość na YT który źródła podaje i pozwala weryfikować to co
    > mówi.

    Mi źródła pod artykułem nie są potrzebne, czy to w YT czy w gazecie, sam
    szukam sobie kolejncyh źródeł informacji i je weryfikuje.

    > Ergo, widzę masz podobny problem co "pies" -- negujesz rzetelność
    > przekazu tylko dlatego że ktoś nagrał film, zamiast napisać, że podaje
    > argumenty młody chłopak a nie zasuszony dziennikarz przez duże De.

    Jesteś w mylnym błędzie, neguję tylko dlatego, że sam już wcześniej
    dotarłem do informacji, że owadów ogólnie ubywa, a czy chwilowo jest
    więcej os, komarów czy pszczół, to nie ma większego znaczenia. A wiek i
    dorobek dziennikarski tego gościa, to mi w ogóle zwisa i powiewa.

    > I myślisz że twoje wnioski na podstawie własnych obserwacji są lepsze, bo
    > twoje?

    Mi wystarcza, że moje obserwacje pokrywają się z obserwacjami niektórych
    ludzi obeznanych w temacie. Kto ma rację, prędzej niż później się dowiemy.

    > Myślisz mniej więcej jak ci od szczepionek

    Nie masz bladego pojęcia jak i o czym myślę.