  • Data: 2017-07-11 00:31:42
    Temat: Re: Ratunku, chcą mnie zrandapować
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.07.2017 23:01, Dirko pisze:

    > . Hejka. Utopia. Dzidą najwyżej można sobie przez nieuwagę oddzidać (odciąć,
    > odrąbać) palec u nogi a nie odchwaścić kilka arów zapuszczonego nieużytku.

    No patrz pan, a chłopi polscy jeszcze po wojnie odchwaszczali takimi dzidami
    kilkuhektarowe pola, bo nakaz administracyjny był, jak mi powiedział kiedyś
    mazowiecki rolnik, pokazując przy wódce ten oręż. Trawestując znane
    powiedzenie: Wam kury szczać prowadzić, a nie odchwaszczać parę arów
    ziemi bez Roundupa i plandeki. Hejka.