  • Data: 2017-07-11 00:54:19
    Temat: Re: Ratunku, chcą mnie zrandapować
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    collie pisze:

    > No patrz pan, a chłopi polscy jeszcze po wojnie odchwaszczali takimi
    > dzidami kilkuhektarowe pola, bo nakaz administracyjny był, jak mi
    > powiedział kiedyś mazowiecki rolnik, pokazując przy wódce ten oręż.
    > Trawestując znane powiedzenie: Wam kury szczać prowadzić, a nie
    > odchwaszczać parę arów ziemi bez Roundupa i plandeki. Hejka.

    Pogłoski na temat tego, że za sanacji pola tak chwastami zarosły,
    że nie sposób wśród nich było dojrzeć użytku, są grubo przesadzone.
    Czem innem jest udziabanie dzidą na zadbanym polu świeżo wyrosłej
    lebiody, a czem innem szybkie przywrócenie agrykulturze zaniedbanego
    poletka wokół nowo wybudowanego domu. Hej.

    --
    Jarek