  • Data: 2017-07-12 16:02:18
    Temat: Re: Ratunku, chcą mnie zrandapować
    Od: Uncle Pete <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Użyj myjki ciśnieniowej

    Może być problem. Może inne myjki bardziej się nadają, ale po kilku
    latach sporadycznego używania Karchera K5.55 Jubilee w charakterze
    opryskiwacza nieźle go uwaliłem. Teraz nawet po gruntownej konserwacji
    mogę go używać wyłącznie z czystą wodą, inaczej szybko się zatyka.
    Skończyło się na kupnie opryskiwacza spalinowego. Jest przy okazji
    zdecydowanie wygodniejszy do większych prac.

    Piotr