  • 11. Data: 2011-07-21 17:49:51
    Temat: Re: Re: Chciałbym sam zrobić instalację elektryczną
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 21-07-2011 o 18:26:56 ŁC <a...@r...to> napisał(a):

    > Widzę, że masz spore problemy z czytaniem ze zrozumieniem. Jeżeli ktoś
    > pisze "jedyny serwer NNTP do jakiego miałem dostęp został własnie
    > utrupiony" to znaczy, że w pracy wycięli mu nntp. Teraz rozumiesz? :->
    Rozumiesz, nie doczytałem :) Pozostaje mu pisać z domu

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 12. Data: 2011-07-21 18:52:37
    Od: "janko walski" <j...@o...com.pl>

    > A znasz nazwę dużego miasta w centrum Polski na dwie litery

    EW no co Ty?
    Przecie to jest na 4 litery:
    Nu.... Uć
    :)

    UŹ :)
    czyli łódź, tak podobno jakiś klient napisał na maturze :)

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 13. Data: 2011-07-21 19:38:16
    Od: "m4rkiz" <m...@g...com>

    "shaman" <g...@m...pl> wrote in message
    2000goo.googlegroups.com...
    > Bardzo Was wszystkich przepraszam.. piszę z pracy i jedyny
    > serwer NNTP do jakiego miałem dostęp został własnie utrupiony :(

    eternal-september.org can be accessed via the following server names and
    ports::
    Client Settings

    Servername: news.eternal-september.org
    Port : 119 (NNTP)
    Port : 563 (encrypted connection NNTPS)

    Servername: reader80.eternal-september.org
    Port : 80

    Servername: reader443.eternal-september.org
    Port : 443 (encrypted connection NNTPS)

    The number of concurrent connections to the server is limited to 4

  • 14. Data: 2011-07-22 03:55:51
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "m4rkiz" <m...@g...com> wrote in message
    > "shaman" <g...@m...pl> wrote in message
    2000goo.googlegroups.com...

    a news.futuro.pl nie działa ci ?

  • 15. Data: 2011-07-22 06:55:07
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.07.2011 18:26, ŁC pisze:

    > Widzę, że masz spore problemy z czytaniem ze zrozumieniem. Jeżeli ktoś
    > pisze "jedyny serwer NNTP do jakiego miałem dostęp został własnie
    > utrupiony" to znaczy, że w pracy wycięli mu nntp. Teraz rozumiesz? :->

    No to sorry winnetou - trzeba pisać z domu.

  • 16. Data: 2011-07-22 12:42:40
    Od: shaman <g...@m...pl>

    On Jul 21, 12:52 pm, "Amir" <d...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik " Bardzo Was wszystkich przepraszam.. piszę z pracy i jedyny
    > serwer NNTP do jakiego miałem dostęp został własnie utrupiony :(
    >
    > przez time vievera łacz sie z kompem w domu i pisz :)
    > albo przez VNC :)

    Tak będę musiał zrobić.. ale wcześniej muszę zmienić taryfę u swojego
    lokalnego ISP, żeby mieć zewnętrzne IP. Inaczej nie zestawię VPN :(

    Może googiel się poprawi?

    --
    PZDR
    Shaman

  • 17. Data: 2011-07-22 13:33:10
    Od: shaman <g...@m...pl>

    On Jul 21, 9:38 pm, "m4rkiz" <m...@g...com> wrote:
> [...]
    > Port : 443 (encrypted connection NNTPS)
    >
    > The number of concurrent connections to the server is limited to 4

    Teoretycznie fajne.. w praktyce u nas nie działa :) Nawet na porcie
    80.

    --
    PZDR
    Shaman

  • 18. Data: 2011-07-22 13:36:58
    Od: shaman <g...@m...pl>

    On Jul 22, 5:55 am, "kiki" <k...@t...fel> wrote:
    > "m4rkiz" <m...@g...com> wrote in message

    g2000goo.googlegroups.com...

    > a news.futuro.pl nie działa ci ?

    Czy ja piszę niewyraźnie? Zabezpieczenia sieciowe nie wypuszczą mnie
    na
    zewnątrz na żadnym porcie prócz 80 i 443.. a i te są zabezpieczone
    niestandardowym proxy z autoryzacją.

    Dotychczas pisałem na nasz własny serwer NNTP, ale został odgórną
    decyzją
    zezłomowany.

    --
    PZDR
    Shaman

  • 19. Data: 2011-07-23 00:17:25
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "shaman" <g...@m...pl> wrote in message
    a.googlegroups.com...

    > a news.futuro.pl nie działa ci ?

    > Czy ja piszę niewyraźnie? Zabezpieczenia sieciowe nie wypuszczą mnie
    > na zewnątrz na żadnym porcie prócz 80 i 443.. a i te są zabezpieczone
    > niestandardowym proxy z autoryzacją.

    OK, nie doczytałem ale gdybyś zaiwestował w 9 zeta za "internet bez limitu
    danych" w komórce to tetheringiem w budowanym w każdy telefon z androidem
    możesz go sobie udostępniać.
    W pracy potrzebna ci jeszcze siecówka na USB. Albo z telefonuu działać jak
    to smartfon z dużym ekranem.