  • 1. Data: 2011-07-20 11:58:59
    Temat: Re: Jaki kabel ziemny?
    Od: shaman <g...@m...pl>

    On Tuesday, July 19, 2011 4:51:12 PM UTC+2, Maciek wrote:
    > Potrzebuje "na szybko" oszacowac koszt kabla ziemnego (elektryk na
    > urlopie).
    >
    > Odleglosc od skrzynki ZE - 10 metrow, przydzial mocy 11 KW, 3 fazy.
    > Jaki kabel bedzie mi potrzebny? Typ, przekroj...?

    Skoro potrzebujesz jedynie _oszacować_ koszt 10m kabla to po prostu przyjmij cenę YKY
    5x10mm i z głowy. I tak dopiero przy kupnie dowiesz się ile tak naprawdę zapłacisz. A
    skoro elektryk na urlopie to raczej nie będziesz teraz kupował. Nie ma co więcej
    dywagować w tym temacie.

    --
    PZDR
    Shaman

  • 2. Data: 2011-07-20 12:05:30
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "shaman" <g...@m...pl> napisał w wiadomości
    2000goo.googlegroups.com...
> [...]

    >ile tak naprawdę >zapłacisz. A skoro elektryk na urlopie to raczej nie
    >będziesz teraz kupował. Nie ma co więcej dywagować w tym temacie.

    Ok 200zł

    Krzysiek