  • 1. Data: 2011-07-20 11:22:49
    Temat: Odp: Re: Re: Impregnacja ciśnieniowa więźby dachowej
    Od: shaman <g...@m...pl>

    W dniu wtorek, 19 lipca 2011, 17:06:58 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

> [...]
    nazywał? Membrana dachowa przetrwała to bez szwanku?

    > http://www2.selena.pl/cms/?__page_id=67&sid=11
    >
    > mam deskowanie, ale tak se mysle ze membrana by to przeżyła. Zawsze mozna zrobić
    test na próbce.

    Dzięki Ci dobry człowieku! Wskazałeś mi odpowiedni trop! W karcie technicznej
    podobnego środka "IMPREGNAT DO DREWNA NW koncentrat" napisano wprost:
    "Niekorozyjny wobec stali, ocynku, membran - nie zawiera soli miedzi ani chlorków".
    Mam więc jednocześnie zarówno gotowy produkt jak i punkt zaczepienia do ewentualnych
    dalszych poszukiwań :)

    --
    PZDR
    Shaman

  • 2. Data: 2011-08-04 13:35:08
    Od: czupakabra <s...@g...pl>

    On 20 Lip, 13:22, shaman <g...@m...pl> wrote:

> [...]
    Mam więc jednocześnie zarówno gotowy produkt jak i punkt zaczepienia do ewentualnych

    To jest jeden z lepszych produktów na rynku (patrz na wydajności
    innych).
    Drewno pod impregnowanie nie powinno być "suche" - ma mieć wilgotność
    ok 23%.

    pozdrawiam
    Sebastian