  • 91. Data: 2023-11-14 13:53:46
    Temat: Re: Rekuperacja i okap kuchenny.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Robert Wańkowski r...@w...pl ...

    > No ja napisałem, że Stodal.

    I które to sa te standardowe substancje przeciwkaszlowe?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

  • 92. Data: 2023-11-14 14:11:51
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 14.11.2023 o 13:53, Budzik pisze:
    > Użytkownik Robert Wańkowski r...@w...pl ...

    > I które to sa te standardowe substancje przeciwkaszlowe?

    https://www.doz.pl/apteka/p9296-Boiron_Stodal_syrop_
    na_kaszel_200_ml

    Drosera TM
    Syrop z krzyżownicy

    Robert

  • 93. Data: 2023-11-14 20:02:54
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 13.11.2023 22:39, ptoki (ptoki) wrote:

    > Podumalem, nie 360, blizej 180. Takie reku ma sens w zimie. W lato nie ma sensu.
    > No i zalezy czym sie grzac. Jak PC to mniej.

    Racja! Też się zapędziłem z zimowymi wyliczeniami na cały rok.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 94. Data: 2023-11-15 12:53:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Robert Wańkowski r...@w...pl ...

    > https://www.doz.pl/apteka/p9296-Boiron_Stodal_syrop_
    na_kaszel_200_ml

    > Drosera TM
    > Syrop z krzyżownicy

    :)))))
    To wole 5 x tanszy pini lub coś podobnego - na jedno wychodzi.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

  • 95. Data: 2023-11-15 17:27:16
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 15.11.2023 o 12:53, Budzik pisze:
    > Użytkownik Robert Wańkowski r...@w...pl ...

    na_kaszel_200_ml

    > :)))))
    > To wole 5 x tanszy pini lub coś podobnego - na jedno wychodzi.

    Pini nie jest dla dzieci.

    --
    Janusz

  • 96. Data: 2023-11-19 21:53:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

    >>> https://www.doz.pl/apteka/p9296-Boiron_Stodal_syrop_
    na_kaszel_200

    > Pini nie jest dla dzieci.

    Skad taka informacja?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam

  • 97. Data: 2023-11-19 22:02:31
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 19.11.2023 o 21:53, Budzik pisze:
    > Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

    > Skad taka informacja?

    Z ulotki.

    --
    Janusz

  • 98. Data: 2023-11-21 13:53:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

    > Z ulotki.

    az sobie wpisałem i wszedzie podaja dawkowanie dla dzieci...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"

  • 99. Data: 2023-11-21 14:48:17
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 21.11.2023 o 13:53, Budzik pisze:
    > Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

    > az sobie wpisałem i wszedzie podaja dawkowanie dla dzieci...

    Ale >12 lat. To może już nie dziecko... młodzież?

    Robert

  • 100. Data: 2023-11-21 15:10:10
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 21 Nov 2023 14:48:17 +0100, Robert Wańkowski

    > Ale >12 lat. To może już nie dziecko... młodzież?

    Dla konfedery po miesiączce to już kobieta.
    Czyli czasem 8 lat. BP NMSP ;P

    --
    Pozdor
    Myjk