  • 1. Data: 2023-11-05 16:56:36
    Temat: "Drylowanie" pieńka
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    Macie jakieś pomysły czym _sprawnie_ "wydrylować" pieniek wewnątrz?

    https://www.imghost.net/ib/kvnYd1nFjSgL7Vj_169919946
    9.jpg
    https://www.imghost.net/ib/EbHZwdws3GQZgtg_169919946
    9.jpg

    Użyłem piły łańcuchowej do "narysowania" kratki, a potem młotka i
    siekierki na przemian. Ale zeszło ze 3h łącznie, to pytam na przyszłość.

    Zamówiłem tarnik do szlifierki -
    https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9
    GcSfLXtRjXOmT5mSRMB_AsPHVLFxEkDkEXDE1A&usqp=CAU

    i będę dalej tym walczył. Ale ma ktoś lepsze pomysły na tę "wstępną"
    obróbkę?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 2. Data: 2023-11-05 17:20:28
    Temat: Re: "Drylowanie" pieńka
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > i będę dalej tym walczył. Ale ma ktoś lepsze pomysły na tę "wstępną"
    > obróbkę?

    Można łańcuchową zrobić dwa na zadaną głębokość nacięcia na krzyż.
    Jeżeli suche to podpalić.
    Wypali się środek. Też godziny, ale robi się samo.

    Co do mechanicznych sposobów agresywniejszy jest łańcuch na tarczy do
    gumówki.

    Robert

  • 3. Data: 2023-11-05 19:51:49
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com>

    On Sunday, November 5, 2023 at 9:56:39 a.m. UTC-6, Mateusz Bogusz wrote:
> [...]
    GcSfLXtRjXOmT5mSRMB_AsPHVLFxEkDkEXDE1A&usqp=CAU

    > i będę dalej tym walczył. Ale ma ktoś lepsze pomysły na tę "wstępną"

    Zle myslisz.
    Przeciac, wyciac co trzeba, skleic spowrotem.
    Jak chcesz szybko to tylko tak. I najlepiej pila tasmowa. Ale mozesz sprobowac
    przelupac. Jak skleisz przelupane to nie bedzie widac spoiny.

  • 4. Data: 2023-11-05 21:00:46
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

> [...]
    GcSfLXtRjXOmT5mSRMB_AsPHVLFxEkDkEXDE1A&usqp=CAU

    > i będę dalej tym walczył. Ale ma ktoś lepsze pomysły na tę "wstępną"

    Tak samo jak ścianę z betonu. Bierzesz wiertło dłuuuugie i wiercisz
    otwory obok siebie. Z godzinka zejdzie. Potem masz opcję, że albo dłutem
    przebijasz pomiędzy otworami albo piłą, po zrobieniu "wejścia" na nią.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>