  • 1. Data: 2010-03-25 21:06:17
    Temat: Robił ktoś sam ogrodzenie - panele z profili ?
    Od: "Bartek" <b...@o...pl>

    Witam
    Mam do was pytanko
    Ponieważ mam troche doświadczenia w spawaniu, wiec po przeanalizowaniu ofert
    kilku firm zastanawiam się czy nie zrobić takiego ogrodzenia samemu.

    Nie chce żadnego wyszukanego kształtu, proste, jak najprostsze ogrodzenie.

    Widze że wszedzie robione to jest z profili zamknietych, wiec kupić to nie
    problem, same groty widze że też nie problem kupić. i wspawać.

    Ale czy to sie opłaca i ma sens.
    Spawanie, ocynk, malowanie proszkowe - ile to może wynieść, ile może być
    taniej niż zamówienie w firmie.

    Może macie albo widzieliście gdzieś opisy w internecie
    możecie podesłać? Bede wdzieczny za wszystkie wskazówki

  • 2. Data: 2010-03-26 09:09:12
    Temat: Re: Robił ktoś sam ogrodzenie - panele z profili ?
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Bartek" <b...@o...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Może macie albo widzieliście gdzieś opisy w internecie
    > możecie podesłać? Bede wdzieczny za wszystkie wskazówki

    cynkowanie będzie drogie diabelnie, niezależnie czy ogrodzenie zrobisz sam
    czy zlecisz.
    Jeśli chcesz zaoszczędzić, proponuję udać się do Castoramy. Obecnie w
    promocji mają przęsła 2m za 138zł.
    Obawiam się, że taniej sam nie zrobisz...
    Przy zakupie obejrzyj dokładnie każde przęsło i odrzuć te, które są wykonane
    byle jak.
    W zeszłym roku kupiłem 30m przęseł + bramę i 2 furtki za jakieś 3,5 tys.
    Właśnie w castoramie.

    --
    Bartek

  • 3. Data: 2010-03-26 09:21:16
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > cynkowanie będzie drogie diabelnie,

    2 zł za kg cynkowanej stali - ogniowo w Siedlcach. Wiem bo cynkowałem.

    > Jeśli chcesz zaoszczędzić, proponuję udać się do Castoramy. Obecnie w
    > promocji mają przęsła 2m za 138zł.
    > Obawiam się, że taniej sam nie zrobisz...

    Obawiam się, że zrobi za 1/3 ceny. Wiem bo robiłem. Tyle mniejwięcej mi
    wyszło z m2, bo robiłem wyższe niż w K100ramie.

    > Przy zakupie obejrzyj dokładnie każde przęsło i odrzuć te, które są
    > wykonane byle jak.

    Czyli całość. Oni spawają punktowo.

    > W zeszłym roku kupiłem 30m przęseł + bramę i 2 furtki za jakieś 3,5 tys.
    > Właśnie w castoramie.

    łączę się w żalu, że przepłaciłeś.

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 4. Data: 2010-03-26 10:09:07
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Obawiam się, że zrobi za 1/3 ceny. Wiem bo robiłem. Tyle mniejwięcej mi
    > wyszło z m2, bo robiłem wyższe niż w K100ramie.

    Oj za 25zł/m (1/3 ceny Casto) to przęseł nie zrobi.

    > Czyli całość. Oni spawają punktowo.

    I co za problem?

    > łączę się w żalu, że przepłaciłeś.

    Własnie kończe robic dwie bramy + kilka przeseł ogrodzenia. Dużo taniej jak
    w Castoramie nie wyjdzie, nie ma szans. tylko że te z Casto mi sie nie
    podobaja wiec robie po swojemu. Ale liczyłem i nie ma szans zrobic dużo
    taniej raczej.

    Krzysiek

  • 5. Data: 2010-03-26 10:38:34
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Oj za 25zł/m (1/3 ceny Casto) to przęseł nie zrobi.

    Ja robiłem 2 metry wysokości z kątownika 25x25x2, poprzeczka - ceownik.

    > I co za problem?

    Niby nie problem, ale ja dla psa spawałem tak, że spoina ma po 3 cm a nie
    0,5 cm. Psa mam agresywnego, nie chciałbym, żeby szczebelki poodpadały.

> [...]
    > podobaja wiec robie po swojemu. Ale liczyłem i nie ma szans zrobic dużo

    Zależy ile się stali włoży w przęsło. Mozna zrobić lekkie z delikatnego
    kątowniczka a można z profila z grubą ścianką. Różnica w cenie wyjdzie
    spora.

    Mnie wyszło jakieś 40% taniej z metra bieżącego, ale dawałem gęściej
    szczebelki a wysokość nie 120 cm tylko 200, ale 3 poprzeczki zamiast dwóch.

    Pozdrawiam

    Jacek