  • 1. Data: 2010-03-25 10:54:33
    Temat: Ceny okien
    Od: RadekD <r...@p...onet.pl>

    Planuję wymianę okien na maj/czerwiec.
    Jakieś 2 tygodnie temu byłem w firmie, porobili
    wyliczenie i podali cenę. Gościu jednak zastrzegł,
    że podane ceny obowiązują tylko do końca miesiąca marca.
    Zapytałem czy to znaczy, że później będą tańsze czy droższe.
    Gościu migał się z odpowiedzią.

    Patrząc na ceny w budownictwie to wszyscy pieją, że kryzys,
    że najtaniej od kilku lat.
    Jak myślicie okna robią jakieś 3-4 tygodnie także mogę je zamówić na
    początku maja - tylko czy ceny spadną ?

  • 2. Data: 2010-03-25 11:37:17
    Temat: Re: Ceny okien
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    > Zapytałem czy to znaczy, że później będą tańsze czy droższe.
    > Gościu migał się z odpowiedzią.

    A moze po prostu wycenil na podstawie cennika producenta na ktorym pisalo
    ze ceny aktualne do [data] ? ;)

    > Patrząc na ceny w budownictwie to wszyscy pieją, że kryzys,
    > że najtaniej od kilku lat.

    Normalnie po prostu. Nie tak drogo jak dwa late temu.

    > Jak myślicie okna robią jakieś 3-4 tygodnie także mogę je zamówić na
    > początku maja - tylko czy ceny spadną ?

    Czy wydra wygra ?
    Wiecej ugrasz na polazeniu za tymi oknami w paru miejscach, potargowaniu
    sie,
    kupieniu bez papiera (rachunku, z gwarancja,tez sie da) i innych takich
    inszosciach niz zabawie ze szklana kulą i wróżbitami.

    Pozdrawiam

    Kane

  • 3. Data: 2010-03-26 19:47:10
    Od: "adam" <a...@g...pl>

    > A moze po prostu wycenil na podstawie cennika producenta na ktorym
    > pisalo
    > ze ceny aktualne do [data] ? ;)
    Ja tez tak mysle. Kazdy sie asekuruje, bo moze sie cos zmienic. Jak
    nie uderzy kometa, to na 99% ceny sie nie zmienia.
    Adam

  • 4. Data: 2010-03-26 20:11:16
    Od: "m." <t...@g...pl>

    W dniu 2010-03-25 11:54, RadekD pisze:
> [...]
    > że podane ceny obowiązują tylko do końca miesiąca marca.
    > Zapytałem czy to znaczy, że później będą tańsze czy droższe.

    Gdy wymieniałem okna z 5 lat temu to też mi gościu tak mówił.
    Argumentował to faktem, że marzec to nie sezon i mają mało roboty przez
    co okna są tańsze - a od kwietnia zdrożeją. I w moim przypadku
    rzeczywiście zdrożały - przy czym ja załapałem się jeszcze na promocję.

    --
    T.

  • 5. Data: 2010-03-26 22:04:04
    Od: M <M...@w...pl>

    m. pisze:

> [...]
    > co okna są tańsze - a od kwietnia zdrożeją. I w moim przypadku
    > rzeczywiście zdrożały - przy czym ja załapałem się jeszcze na promocję.

    Przez miesiąc może się zmienić sytuacja a taka oferta byłaby
    zobowiązaniem. To jest jak bezterminowa opcja - nikt czegoś takiego nie
    wystawi. Dlatego dystrybutor (który jest zależny od producenta) daje
    opcję na miesiąc.

    Widziałem kiedyś ofertę Urzędowskiego, na której było napisane, że nie
    stanowi oferty :-)
    Trudno się zresztą dziwić, bo była w niej napisana nieprawda. Nawet się
    zastanawiałem, czy nie zawiadomić producenta i zrobić chryję - ale to
    nie mój problem tylko Urzędowskiego i nieuczciwych dystrybutorów.

    M.