  • 1. Data: 2010-03-25 08:00:28
    Temat: Gdzie zrobić śmietnik - jakie macie doświadczenia?
    Od: "Bartek" <b...@o...pl>

    Witam
    Gdzie macie umieszczone śmietniki przy domu?
    Jakie za i przeciw odnośnie miejsca?
    Gdzie można a gdzie nie można umieszczać śmietnik?
    Pozdrawiam
    Bartek

  • 2. Data: 2010-03-25 09:33:42
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    W dniu 2010-03-25 09:00, Bartek pisze:
> [...]
    > Gdzie macie umieszczone śmietniki przy domu?
    > Jakie za i przeciw odnośnie miejsca?
    > Gdzie można a gdzie nie można umieszczać śmietnik?

    W garazu w bryle domu kosz na smieci.Kompostownik w ogrodku.
    Wszystko z lenistwa bo nie chcialoby mi sie latac na dwor ze smieciami.

  • 3. Data: 2010-03-25 09:36:36
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bartek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Gdzie macie umieszczone śmietniki przy domu?
    > Jakie za i przeciw odnośnie miejsca?
    > Gdzie można a gdzie nie można umieszczać śmietnik?

    Ja śmietnik umiesciłem poza ogrodzeniem domu. Zrobiłem tam taki podjazd
    20mkw gdzie parkuje samochód w ciagu dni i tam tez mam smietnik. Dodatkowo
    plastyki i szkło wyrzucam do dedykowanyh pojemników udostepnionych
    bezpłatnie przez miasto

    Krzysiek

  • 4. Data: 2010-03-26 16:01:27
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Użytkownik "Bartek" <b...@o...pl> napisał

    > Gdzie macie umieszczone śmietniki przy domu?
    > Jakie za i przeciw odnośnie miejsca?
    > Gdzie można a gdzie nie można umieszczać śmietnik?

    Śmietnik, wg mnie, najwygodniej umieścić przy bramie wjazdowej, najlepiej w
    wygrodzonym i zamykanym na zamek miejscu (kradną kubły).
    Plus jest taki, że jak przyjeżdża śmieciarka, to nie trzeba dygać z 240
    litrowym kubłem przez całe podwórko, żeby go wystawić na podjazd. Minus -
    trzeba chodzić ze śmieciami do kubła jak w mieście - z tym, że to się w
    domku zalicza do przyjemności - zwłaszcza na wiosnę, kiedy każde wyjście
    przed dom jest przyjemne po zimie :)

    Pzdry,
    /\/\\/\/

  • 5. Data: 2010-03-30 13:36:32
    Od: "Janusz Pawlinka" <j...@w...pl>

    Użytkownik "wolim" <n...@t...pisz> napisał w wiadomości

> [...]
    > trzeba chodzić ze śmieciami do kubła jak w mieście - z tym, że to się w
    > domku zalicza do przyjemności - zwłaszcza na wiosnę, kiedy każde wyjście

    przy okazji -
    u mnie kubłów nie kradną, ale jak masz możliwość, to przyjrzyj się
    pracy panów śmieciarzy, czy opłaca się kupować cokolwiek lepszego
    niż najtańszy pojemnik.

    Ja chciałem mieć 'estetyczny' i niestety po ok. roku zarówno kubeł
    jak i jego estetykę szlag trafił (tzn 'się połamał'). Niestety nie
    było mnie w domu jak odbierali śmieci, więc nie złapałem za rękę.
    Połatałem - i dwa miesiące temu znowu - tym razem zapewne 'od mrozów'
    mu klapę w dwóch miejscach urwało.
    Teraz kupię najtańszego - przynajmniej nie będzie szkoda, gdy znowu
    'się sam zepsuje'.

    Janusz Pawlinka

  • 6. Data: 2010-03-30 14:05:46
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik Janusz Pawlinka napisał:

> [...]
    > mu klapę w dwóch miejscach urwało.
    > Teraz kupię najtańszego - przynajmniej nie będzie szkoda, gdy znowu

    Ale kubły to daje (przynajmniej u mnie) zakład wywozu śmieci - jak
    również worki do segregacji szkła i plastiku. A pochwalę się, że kupiłem
    kompostownik i czekam na czary, żeby z obierków i trawy zrobiła mi się
    czarna ziemia, jak to jest na obrazku załączonym do kompostownika.

    pzdr.
    rafał