  • 1. Data: 2010-03-25 07:44:21
    Temat: Pytania o kostkę brukową
    Od: "Bartek" <b...@o...pl>

    Witam
    Macie jakieś doświadczenie w tym temacie? Skąd braliście kostkę brukową, z
    jakich firm, jaka cena jak z jakością?
    Czy firmy od ktorych braliście oferują również projekt ułożenia kostki i
    samą usługę ulożenia?
    Jak kształtują się ceny za te rzeczy?

    Możecie podać jakieś namiary?

    Pozdrawiam
    Bartek

  • 2. Data: 2010-03-25 08:09:14
    Temat: Re: Pytania o kostkę brukową
    Od: czupakabra <s...@g...pl>

    On 25 Mar, 08:44, "Bartek" <b...@o...pl> wrote:
    > Witam
    > Macie jakieś doświadczenie w tym temacie? Skąd braliście kostkę brukową, z
    > jakich firm, jaka cena jak z jakością?

    Kostkę granitową kupiłem w kamieniołomie - okolice Wrocławia - 230 zł/
    tona z dowozem cena grudzień 2009, kliniec drobny 10 zł/t.
    Cena ułożenia bez korytowania i klińca - samo ułożenie plus krawężniki
    od 60 zł/m2 "promocja" dla kostki 6/7 cm
    Ale to ułożenie klasyczne tzn na podsypce i spoinowanie miałem
    bazaltowym.

    Jednak widząc co dzieje się u sąsiadów z kostką po 3 latach (trawa i
    mech pomimo, że leją chemię, a ostatnio nawet wypalanie palnikiem) do
    opaski wybrałem system wodoprzepuszczalny - na klińcu jest beton
    drenażowy - w to zatopione kostki i całość zaspoinowana na trwale. IMO
    dużo lepsze nic nie rośnie, nie stoi woda, no i nie pyli miałem ze
    spoin - prawdopodobnie na wiosnę zrobię tak cały podjazd.
    Opaskę robiłem sam, ale brukarz wycenił mi to na 40 zł/m2 (sama
    robota).

    pozdrawiam
    Sebastian

  • 3. Data: 2010-04-02 19:55:24
    Od: "Krzysiek" <j...@g...pl>

> [...]
    >spoin - prawdopodobnie na wiosnę zrobię tak cały podjazd.
    >Opaskę robiłem sam, ale brukarz wycenił mi to na 40 zł/m2 (sama

    A cóż to takiego, ten "beton drenażowy"?
    Pozdr.
    Krzysiek