  • 1. Data: 2010-03-25 07:38:06
    Temat: Komin IBF - potrzebuję dwa moduły
    Od: "Paweł" <p...@i...pl>

    Wtam!

    Mam komin systemowy IBF
    Na paliwa stałe, przekrój 200.
    pustaki z jedną wentylacją.
    Poszukuję 2 szt modulów kompletnych
    czyli 2x ceramika 200,
    2x pustak z kanalem wentylacyjnym i
    2x wełna.
    Moze ktoś ma takie cos nie wykożystane alebo wie gdzie kupić.

    Są bardzo wielkie trudności aby to na sztuki wyrwać, tylko zestawy.
    masakra.

    teren dolny śląsk, względnie okolice bo jestem zdesperowany.

    Pozdrawiam!
    P.B.

    4972 (20100324) __________

  • 2. Data: 2010-03-25 08:59:54
    Temat: Re: Komin IBF - potrzebuję dwa moduły
    Od: s_13 <s...@i...pl>

> [...]
    > masakra.
    >
    > teren dolny śląsk, względnie okolice bo jestem zdesperowany.

    a dzwoniłeś bezpośrednio do IBF?
    u mnie dało się to załatwić, zapłaciłem tylko za przesyłkę kurierską

    pozdrawiam
    s_13