  • 1. Data: 2010-03-24 19:35:36
    Temat: Ogrodzenie - głębokość słupków
    Od: mayky <m...@c...pl>

    Witam

    Właśnie zabieram się za ogrodzenie ( planowanie)
    Słupki fi 48/3 - 2300 długość , otwory wiercone wiertnicą , zalewane
    betonem , siatka 1500 mm i teraz pytanie lepiej wiercic głwbiej a
    mniejsza średnica
    dziury , czy odwrotnie ?????

    otwor / głębokość
    fi 250 / 500 mm
    czy moze
    fi 150 / 1000 mm ???

    pozdrawiam

    Mayky

  • 2. Data: 2010-03-24 20:26:12
    Temat: Re: Ogrodzenie - głębokość słupków
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    On 24 Mar, 20:35, mayky <m...@c...pl> wrote:
> [...]
    > Słupki fi 48/3 - 2300 długość , otwory wiercone wiertnicą , zalewane
    > betonem , siatka 1500 mm i teraz pytanie lepiej wiercic głwbiej a

    200/800mm będzie optymalnie, głębokość ważna, żeby nie wysadzało zimą,
    a średnica, to większa masa, coby się słupek nie przechylił jak się o
    niego oprzesz...

    pozdrawiam
    s_13

  • 3. Data: 2010-03-24 22:32:18
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    v.googlegroups.com...
> [...]

    200/800mm będzie optymalnie, głębokość ważna, żeby nie wysadzało zimą,
    a średnica, to większa masa, coby się słupek nie przechylił jak się o

    800 mm to malo

    tak zeby naprawde bylo dobrze to glebokosc przemarzania w danym miejscu plus
    10 cm
    strefy przemarzania sa na stronie muratora

    --
    pozdrawiam
    Andrzej

  • 4. Data: 2010-03-25 05:15:31
    Od: mayky <m...@c...pl>

> [...]
    > 10 cm
    > strefy przemarzania sa na stronie muratora

    no u mnie około 1 metra .....
    dlatego mysle o tym zeby osadzac głębiej ale wąsko
    tutaj pojawia się to co napisał S-13 o stabilnosci......
    Dlatego dylemat :):)

    Znacząca różnica ( techniczna) między siatką z oczkami 60x60
    a 50x50 ????

    pozdrawiam
    Mayky

  • 5. Data: 2010-03-25 09:06:44
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Znacząca różnica ( techniczna)  między siatką z oczkami 60x60
    > a 50x50 ????

    raczej estetyczna, no i cenowa... :-)
    zwróć uwagę bardziej na grubość drutu, bo ta z cienkiego po jednym
    sezonie będzie wyglądać jak stara szmata... :-)

    BTW właśnie kupiłem siatkę ocynk powlekaną fi 3,6 za 8,30 PLN/m2,
    myślę że to dobra cena...

    pozdrawiam
    s_13

  • 6. Data: 2010-03-25 09:11:21
    Od: "Bartek" <b...@o...pl>

    BTW właśnie kupiłem siatkę ocynk powlekaną fi 3,6 za 8,30 PLN/m2,
    myślę że to dobra cena...

    A gdzie to kupiłeś
    możesz podać namiary

  • 7. Data: 2010-03-25 17:25:21
    Od: mayky <m...@c...pl>

    W dniu 2010-03-25 10:06, s_13 pisze:

> [...]
    > sezonie będzie wyglądać jak stara szmata... :-)
    >
    > BTW właśnie kupiłem siatkę ocynk powlekaną fi 3,6 za 8,30 PLN/m2,

    no dokladnie o takiej mysle wlasnie 2,5/3,6
    kupowałeś w Bielsku ???
    :):)

    > pozdrawiam
    > s_13
    Mayky

  • 8. Data: 2010-03-25 22:03:26
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    On 25 Mar, 10:11, "Bartek" <b...@o...pl> wrote:
    > BTW właśnie kupiłem siatkę ocynk powlekaną fi 3,6 za 8,30 PLN/m2,
    > myślę że to dobra cena...
    >
    > A gdzie to kupiłeś
    > możesz podać namiary

    lokalny producent w Białymstoku :-)
    jeśli cię interesuje, to daj znać, ale ty chyba bardziej z drugiego
    końca kraju, więc transport nieopłacalny...

    pozdrawiam
    s_13

  • 9. Data: 2010-03-25 22:09:46
    Od: "Łukasz C." <a...@r...to>

    Thu, 25 Mar 2010 15:03:26 -0700 (PDT), s_13 napisał(a):

    > lokalny producent w Białymstoku :-)
    > jeśli cię interesuje, to daj znać, ale ty chyba bardziej z drugiego
    > końca kraju, więc transport nieopłacalny...

    A rzuć, innym się może akurat przydać ;-)

    --
    ŁC
    Kto się smuci, ten jest smutas. Kto się kłóci, ten jest...

  • 10. Data: 2010-03-26 05:08:07
    Od: mayky <m...@c...pl>

    W dniu 2010-03-25 23:09, Łukasz C. pisze:

    > A rzuć, innym się może akurat przydać ;-)

    no ja znalazlem właśnie w Bielsku
    http://www.allegro.pl/item944972147_siatka_ogrodzeni
    owa_ocynk_powlekana_2_5_3_6.html

    mayky