  • 1. Data: 2010-03-25 08:50:39
    Temat: Jak robicie obejście w koło domu i co sie nie sprawdza?
    Od: "Bartek" <b...@o...pl>

    Witam
    Jak zagospodarowujecie teren wokół domu przy samej ścianie?
    Pytam bo widze różne rozwiązania, ale nie wiem które są praktyczne a które
    nie.
    Kamienie i obok chodnik (np. kostka),czy kostka bezpośrednio przylegajaca do
    ściany, czy może trawka przy ścianie i potem chodznik?

    Pozdrawiam
    Bartek

  • 2. Data: 2010-03-26 11:51:38
    Od: "Tomasz O." <t...@o...eu>

    Użytkownik "Bartek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Kamienie i obok chodnik (np. kostka),czy kostka bezpośrednio przylegajaca
    > do ściany, czy może trawka przy ścianie i potem chodznik?

    Trochę się podłączę, bo też planuje w najblizszych tygodniach coś takiego
    robić. Trawy samej się boję bo przy dużym mocnym deszczy z niej też potrafi
    usyfić scianę (tak mam w tej chwili) i planuje obrzeża wsadzić a przestrzń
    wysypać małymi otoczakami lub żwirem/kamykami. Oczywiście pod kamienie
    agrowłóknina żeby ziele nie wyłaziło.

    Tomasz