  • Data: 2016-02-15 09:32:09
    Temat: Re: Rolety zewnętrzne
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 15 lutego 2016 08:55:19 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > no i co z tego ze ty masz mały przekrój? Mozna sobie zrobic bardziejsze np
    http://www.eurokontrakt.eu/balustrada-szklana-na-pro
    filach-stalowych-Eris-Polanica.JPG
    Tak z ciekawości- jakie "starty" spodowuja takie mostki?
    Równowartość piwa rocznie czy może dużej flaszki średniej jakości wódki?
    Mam balkon(teoretycznie potężny mostek) + wykusz czy jak to tam się zwie z przodu
    domu- pewnie z 5zł za to więcej rocznie za ogrzewanie płacę. Wykusz jest bo jest w
    kwestii użytkowej a na balkonie z 10 razy do roku bywam. A to kawę rano jak jest
    fajna pogoda lub piwo/drina z żona wieczorem jak ładny zachód słońca nad łąkami jest.
    Niby bez sensu ale nie żałuję i w kolejnym domu jeśli będzie sypialnia na piętrze(a
    raczej nie będzie bo porterówkę planuje) to tez balkon zrobię. Na te 5zł rocznie
    straty na ogrzewaniu póki co stać mnie. Lepiej skupić się na tym aby te 5zł więcej
    zarobić jak stresować się mostkiem spowodowanym przez wkręty czy trzpień od klamki.