  • Data: 2020-08-10 11:47:09
    Temat: Re: Roundup
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Monday, August 10, 2020 at 10:46:53 AM UTC+2, abn140 wrote:

    > a na powaznie. roslinki maja zwyczaj przechowywac zycie pod ziemia, co na
    > rok wystarcza, lub w nasionach co nawet wystarczy na pare lat.
    > taki np barszcz sosnowskiego to jak sie wysieje to bedzie 6 lat odrastac.
    > trzeba wiec 6 lat niedopuscic do wytworzenia nowych nasion, wtedy wojna
    > wygrana.

    Z chwastami to tak nie zadziala... nasiona przylecą z sąsiednich działek. U mnie tak
    zarosła droga wysypana żwirem (jak jeszcze kostki nie było). Pierwsze pojawiały się
    osty i pokrzywy. Jeśli ma być to "trawnik" to tylko koszenie co jakiś czas pomoże. Na
    niekoszonym kawałku po kilku latach pojawią się krzaki i drzewa... Pryskanie rundapem
    co rok jest trochę bez sensu, bo nie dość, że to rakotwórcze, to zostaje po nim
    klepisko ;) już lepiej kostką wyłożyć i fugi zrobić jakieś sensowne, bo i tak chwasty
    w nich będą rosły...