  • Data: 2016-02-04 21:41:40
    Temat: Re: Rozkminki w temacie wentylacji mechanicznej
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jeszcze pytanie o ile bedziesz ten sufit obnizal?
    Ja np. mam obnizony o ok. 15cm. Przy czym liczac od gory sufitu - pierwsze
    12cm to jest wieniec, a nie porotherm (bo wieniec ma 25cm, a strop 12cm, a
    licowane jest to wszystko od gory, wiec od dolu masz 12-13cm wienca). Tego
    wienca nie mozesz rozkuc, wiec w praktyce wychodzi ze musialbym obnizyc sufit
    o minimum 25cm zeby zmiescic sie z przepustem 10cm.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.