  • Data: 2016-02-04 21:37:07
    Temat: Re: Rozkminki w temacie wentylacji mechanicznej
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 4 lutego 2016 17:30:27 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Też tak myślałem na początku, ale jakbym dał np. 12 kanałów (do większych
    > pomieszczeń puścić po 2-3 równolegle, są takie skrzynki rozprężne wielowejściowe),
    > to przy 400 m3/h mam 2,9 m/s na kanał. Myślisz, że to za dużo?
    > A co do prowadzenia to wszędzie ma być sufit podwieszany, nie lepiej tam
    > puścić?

    Nie wyobrazam sobie tego - od skrzynki rozdzielczej polozonej powiedzmy
    w srodku domu musialbys wszystkie sciany dookola rozkuc :-) Roboty od cholery,
    a jak puscisz wszystko na stryszku to raz, ze masz do tego zawsze bezproblemowy
    dostep, a dwa ze mozesz faktycznie puscic to w liniach prostych, bez zadnych
    przeszkod. Nie napisales jaki strop ale nawet jak zelbetowy to w trakcie
    wylewania wstawiasz przepusty juz i nie musisz potem nic kuc - robota czysta
    i przyjemna :) Latwiej wstawic przepust w strop zelbetowy niz zostawic 20 dziur
    w murowanej scianie :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.