    From: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Rury PP - jaki producent?
    Date: Wed, 16 Sep 2009 23:17:27 +0200

    news:h8rg70$4j6$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > skłonny byłbym zdecydować się na tego Matrixa, nawet nie tyle z oszczędności
    > (raptem jakieś 300zł różnicy) ale przede wszystkim mocno usprawniając sobie
    > zakupami w Castoramie logistykę całego przedsięwzięcia, gdyby nie obawa o
    > własności długofalowe, czy np. po latach nie okaże się, że te lepsze rury są
    > nadal trwałe a taki turek się degeneruje i rozwarstwia... Albo na odwrót, bo
    > to też nie jest pewne.
    >
    > Ktoś coś podpowie, co pomoże podjąć decyzję?

    Nie spotkałem się jeszcze z przypadkiem by instalator się nad tym zastanawiał :).
    Kupuje się to co jest pod ręką w sklepie / hurtowni i montuje. PP to jednorodny
    materiał więc na pewno ci się nie rozwarstwi. W Castoramie takie rzeczy są IMHO
    drogie (zwłaszcza kształtki). Ja kupuję w zwykłym sklepie "dla instalatorów", jest
    taniej, płacę, pani dopisuje do WZ, jak chcę to zwracam lub wymieniam, na koniec
    miesiąca biorę fakturę.