  • Data: 2018-02-20 11:56:00
    Temat: Re: Ściany zelbet vs porotherm
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 20 lutego 2018 09:57:34 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

    > Znajomy też tak twierdził, że to mit i teraz z zaciekami i grzybem
    > vwalczy. Podobnie zaczynał, wprowadził się w listopadzie, stan surowy
    > zamknięty skonczyl w maju

    To ma coś spartolone. Wentylacja pewnie mu nie działa
    Kilkadziesiąt metrów od mojej chaty znajomy zaczął budowę w maju ubiegłego roku
    Miesiąc temu się wprowadził
    Nie ma jeszcze ogrodzenia, podjazdu i trawnika zrobionego.
    W domu wszystko wykończone na gotowo- byłem na parapetówie i widziałem.
    Dom parterówka tak z 15*15metrów czyli niemały.
    Co tam i skąd niby ta wilgoć?
    Dom z silki klejonej na klej wiec spoiny minimalne, typowych grubych tynków nie ma
    tylko ściany normalnie gładzią czy tam innym Goldbandem zatarte bo równiutko mu
    wymurowali, posadzki z mixokreta. Co miało wyschnąć to już wyschło