  • Data: 2015-06-26 18:21:54
    Temat: Re: Ścienne efekty dekoracyjne
    Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-26 o 17:13, Qrczak pisze:
    > Dnia 2015-06-25 22:30, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

    > No właśnie obiecuje.
    > Dlatego napisałam o halo.

    No widzisz, to ja aż tak się nie wczytywałam jeszcze. W ogóle TUTAJ
    wszystkiego się dowiem najlepiej, nawet cenę podają.

    > Pierwsza samodzielnie położona struktura zazwyczaj jest tak urocza, że
    > albo ulega poprawie, albo się na niej wiesza obrazeczek, jakiegoś
    > większego Rubensa na przykład....

    Piszesz z doświadczenia? Jeśli to takie trudne, to chyba lepiej dać
    sobie spokój. Nie wiem, czy znajdę odpowiedniego człowieka, skoro nawet
    ze zwykłym malowaniem miewają kłopoty.
    Aczkolwiek zwykłe proste ściany też potrafią się znudzić...

    > Im mniejsza "płaskorzeźbność" tym lepiej. Arizona chyba spełnia ten
    > warunek.

    Tak właśnie myślę. Tylko nie wiem, czy do firanek mi przypasuje.

    Ewa